سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه غرور آفرینی دارد

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸:۲۱
کد خبر: ۶۹۸۱۰۴
ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه غرور آفرینی دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشان و عملکرد غرور آفرینی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: انتخاب ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی یکی دیگر از تصمیمات مدبرانه و نشان از آینده نگری امام راحل دارد.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: نیروهای مسلح ارتش، سپاه ، بسیج با اتحاد و همدلی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی از پیر و مرادشان مقتدرانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان ندادند.

شیرزاد به سخنان مقام معظم رهبری درباره نقش و اهمیت ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب درباره نیروهای ارتش فرمودند: در نظام جمهوری اسلامی ایران ، ارتش به دلیل فداکاری و مجاهدت و نه به دلیل زورگویی و قدرت ، مورد تکریم مردم و دارای پشتوانه مردمی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به ظرفیت های دفاعی و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب به دستاوردهای علمی، دفاعی و.. بسیار خوبی دست پیدا کرد و این مهم موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه غرور آفرینی دارد افزود: امام خامنه ای درباره اقدامات ارتش فرمودند: پیشرفت ها و گستره کارهای علمی و پژوهشی نیروهای مسلح از جمله ارتش در زمینه صنایع دفاعی و الکترونیکی حیرت آور و غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی و حتی سالهای اول انقلاب است.

شیرزاد با تبریک مجدد به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهای سپاه، بسیج و..همواره موجب عزت ، اقتدار و امنیت خاطر ملت ایران بوده و دستان مستکبرین و متجاوزین را کوتاه کرده است.

 

نظر شما