به مناسبت روز ارتش برگزار شد؛

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۷:۵۰
کد خبر: ۶۹۸۲۱۳
برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان صبح امروز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی با حضور آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دکتر سالاری استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در رشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت سخنران این مراسم بود.

در پایان این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

هر سال به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، رژه نیروهای مسلح با حضور مقامات استانی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می شود.

29 فروردین سال 1367 نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نیروهای پدافند سکوهای نفتی نصر و سلمان را تهدید به ترک سکوها کردند اما این نیروها با ایستادگی در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسیدند.

29 فروردین ماه روز تجلیل و تکریم دلاورمردی ها و رشادتهای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام این وظیفه مقدس بیش از 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز و آزاده تقدیم کرد و نقش موثری را در کسب پیروزی های ملت ایران و همچنین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است. 

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری این افتخار را دارد که قوی تر و هوشمندتر از هر زمانی در راستای حفظ استقلال و مرزهای میهن اسلامی اقدام کنند. 

 

 

نظر شما