عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت:

مصوبات شورا به شهروندان اطلاع رسانی شود

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۹۸۸۲۶
مصوبات شورا به شهروندان اطلاع رسانی شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: مصوبات شورای رشت از طریق شهرداری های مناطق به شهروندان اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، فاطمه شیرزاد با تبریک فرا رسیدن ماه پر فضیلت شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمودند: شعبان ماه من  و رمضان ماه خداست.

وی با اشاره به بررسی لایحه زیبا سازی سیما و منظر شهری با مشارکت شهروندان در جلسه کمیسیون بودجه گفت: کارگروهی در این باره تشکیل شده و امیدوارم با فعالیت آن دغدغه های پیرامون سیما و منظر شهری مرتفع شود.

شیرزاد افزود: برخی از کلان شهرهای کشور از جمله یزد، اصفهان و... سبک و سیاق خاصی در معماری شهری دارند اما متاسفانه در شهر رشت به این مهم توجه نشده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از ساختمانهای دستگاه های دولتی نیز مستهلک هستند تصریح کرد: باید برای دستگاه های دولتی نیز الزاماتی درباره زیبا سازی سیما و منظر ساختمانهای تحت نظارتشان انجام شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با اشاره به لایحه بخشودگی عوارض شهروندان در قبال زیبا سازی سیما و منظر املاک متعلق به آنان گفت:  لوایحی که درباره مباحث مختلف در صحن شورا مصوب و به صورت الزام مطرح می شود باید در شهرداریهای مناطق به اطلاع شهروندان رسانده شود.

شیرزاد در خاتمه بیان کرد: اطلاع رسانی مصوبات شورا به شهروندان موجب می شود تا در صورت مواجه با مباحثی پیرامون مدیریت شهری با آگاهی کامل نسبت به امور اقدام کنند.

 

نظر شما