برگزاری اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین به میزبانی گیلان

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷:۴۳
کد خبر: ۶۹۹۱۰۸
برگزاری اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین به میزبانی گیلان
جوانان کارآفرین برای ثبت نام و حضور در اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین کشور تا 10 اردیبهشت به سایت www. karafarinjavan97.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت : وزارت ورزش و جوانان در راستای شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و همچنین حمایت از تولید کننده داخلی و اشتغالزایی اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین کشور را از 22 تا 25 اردیبهشت 97 در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی انزلی برگزار می کند .

هاشم اسماعیلی افزود : جوانان کارآفرین کشور برای ثبت نام و حضور در این همایش ملی تا 10 اردیبهشت فرصت دارند تا به سایت www.karafarinjavan97.ir مراجعه کنند.
وی گفت : نفرات انتخاب شده از 22 اردیبهشت پذیرش خواهند شد و علاوه بر دوره ها و کارگاههای آموزشی 2 روزه ، روز 25 اردیبهشت در مراسم اختتامیه توسط مسئولین ارشد کشوری و استانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .
معاون امور فرهنگی و جوانان با اشاره به اینکه دبیرخانه این همایش از هفته گذشته کار خود را در گیلان آغاز کرده است ، گفت : شناسایی جوانان برتر در حوزه کارآفرینی ، استفاده و بهره گیری جوانان از الگوهای مشابه سایر استانها ، ایجاد انگیزه در بین جوانان و همچنین توانمندسازی و آموزش علمی کارآفرینان در کارگاههای آموزشی پس از همایش از اهداف همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز