مربی سپیدرود رشت:

مزد زحمات خود را با ماندن در لیگ برتر گرفتیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۶:۲۷
کد خبر: ۷۰۰۰۰۰
مزد زحمات خود را با ماندن در لیگ برتر گرفتیم
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با ماندن در لیگ برتر، مجموعه تیم سپیدرود مزد زحمات خود را گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، علیرضا امامی فر در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند، تمام تلاش خود را انجام دادند و از همه بازیکنان راضی هستم چون با تمام وجود، در میدان حاضر شدند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه یک‌هفته به پایان مسابقات باقی مانده، اما ما کار را تمام ‌کردیم و در لیگ ماندگار شدیم که این امر، نتیجه خوبی است.
مربی سپیدرود رشت ابراز امیدواری ‌کرد که فصل آینده، تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدرت بیشتری در مسابقات ظاهر شود و نتایج بهتری نیز کسب کند.
امامی فر خاطرنشان کرد: علی کریمی سرمربی تیم در این مدت زحمات زیادی کشید و در نهایت توانستیم با ماندن در لیگ ، نتیجه زحمات خود را بگیریم.
وی به تماشاگران نیز اشاره و اضافه کرد: یکی از ارکان اصلی ماندن ما در لیگ برتر، تماشاگران بودند که حمایت شایانی از تیم به خصوص در 2 بازی آخر داشتند و از آنان تشکر می کنم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت، این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نظر شما