رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان:

تجربیات اسطوره های کسب و کار در قالب میتاپس منعکس می گردد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۰۰۰۱۲
تجربیات اسطوره های کسب و کار در قالب میتاپس منعکس می گردد
میتاپس، فرصتی رایگان برای استفاده از تجربیات و دستاورد های کارآفرینان است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان، روهام قلیچی از برگزاری میتاپس (دورهمی)بزرگان کسب و کار جهت تبادل تجربیات و موفقیتها و همچنین علل شکست ها، برای علاقمندان به این حوزه خبر داد و گفت : فرصت طلایی برای دستیابی آسان به فنون واقعی کسب وکار بصورت تخصصی برای عموم افراد در استان در قالب میتاپس فراهم شده است .

وی افزود: این جلسات و دورهمی ها با هدف تضارب افکار و ایجاد انگیزه در افراد تشکیل می گردد که می تواند باعث شبکه سازی و آشنایی افراد همفکر و انتقال تجارب در شاخه های مختلف اقتصادی گردد و در واقع میتاپس، فرصتی رایگان برای استفاده از تجربیات و دستاورد های کارآفرینان است.

روهام قلیچی انجام میتاپس ها را برای نخستین بار در استان بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : نحوه برگزاری آن بسیار صمیمی و ارزش مدار است که در جهت کسب مطالب و آموزه های اقتصادی و علمی برای شروع و یا افزایش موفقیت در کسب و کار منشاء اثر خواهد شد.

وی کارآمدی و اثربخشی این دورهمی ها را بسیار موثرتر از چندین دوره آموزشی و کتاب های درسی برشمرد و اظهار داشت : سخنرانان این دوره از میان کارآفرینان مطرح ، صاحبان تفکر و اندیشه در بین برندهای برتر ملی و استانی انتخاب می شوند و پرسش و پاسخ در آن باعث می شود نکات مبهم کسب و کار روشن و به شکل عملی و اجرایی در میتاپس طرح گردد.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان اذعان کرد: در این دورهمی ها ، ایده های خلاقانه ناشی از تجربه و تلاش توامان با بارش افکار علاقمندان به رسته های اقتصادی مختلف به سهولت اتفاق می افتد و باعث خلق ارزش افزوده  و هم افزایی در کسب و کار اقتصادی مبتنی بر واقعیت های عصر حاضر خواهد شد.

وی از برگزاری نخستین میتاپس با توجه به گردشگر پذیری، رویکرد توریسم غذایی استان گیلان و عنوان شهرخلاق خوراک رشت؛ در زمینه رستوران داری خبر داد و گفت: میتاپس رستوران داری و محورهای مرتبط به آن در این دورهمی به صورت کاربردی و تبادل آموزه های علمی و تجربی با استقبال فعالان این عرصه برگزار گردید.

روهام قلیچی با اشاره به تا ثیر کسب تجربیات دیگران در کاهش ریسک سرمایه ،عنوان کرد: این دورهمی ها در استان گیلان توسط این مرکز بصورت سلسله وار در رشته های مختلف کسب و کار با حضور کارآفرینان بازار و مدیران ارشد صنعتی برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به سایت این مرکز و دریافت اطلاعات، نسبت به ثبت نام رایگان اقدام نمایند.

گفتنی است مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که توانسته است در توانمندسازی متقاضیان کسب و کار و حوزه مدیریت بازار و صادراتی؛ فعالیتهای علمی و پژوهشی بسیاری را در استان گیلان به انجام برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز