تجلیل از روابط‌ عمومی‌ ها و خبرنگاران برتر استان های شمالی

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۰۱۱۰۸
تجلیل از روابط‌ عمومی‌ ها و خبرنگاران برتر استان های شمالی
در سومین جشنواره روابط عمومی‌ها و خبرنگاران دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور، که به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان و با حضور دکتر بای‌بردی معاون اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان موفق به کسب عنوان برتر ویژه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، در سومین جشنواره روابط عمومی‌ها و خبرنگاران دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور، که به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان و با حضور دکتر بای‌بردی معاون اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان موفق به کسب عنوان برتر ویژه شد.

 در این جشنواره که با حضور جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران (استان‌های گیلان، مازندران و گلستان) و مدیران روابط عمومی و اموربین المللی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور و همچنین استقبال مدیران روابط عمومی برخی از دستگاه های اجرایی استان برگزار شد. خبرنگاران برتر معرفی و از ایشان تجلیل به عمل آمد.

به سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور ۲۱۴ اثر معرفی شد و از از این تعداد ، ۲۳ نفر برگزیده شدند.

از اهداف این جشنواره ارتباط بیشتر بین دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با رسانه و ایجاد رقابت و انگیزه بین خبرنگاران بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز