فرماندار آستارا :

جوان ایرانی مایه عزت و بالندگی جامعه است

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۹:۰۵
کد خبر: ۷۰۲۵۴۹
جوان ایرانی مایه عزت و بالندگی جامعه است
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : جوان ایرانی مایه عزت و بالندگی جامعه است و از دیرباز مردم به جوانان خود می بالند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، یونس رنجکش در جشن بزرگداشت روز جوان در آستارا افزود : امروز کشورمان برخوردار از جوانان غیور و دلاوری است که در صحنه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی می درخشند و رشد و بالندگی کشور مدیون تلاش های انان است.

وی اضافه کرد : جوانان دیروز جامعه ما نیز با روحیه انقلابی و با حضور در صحنه های مختلف دفاع مقدس و حراست و صیانت از کیان کشور عزیزمان با گذشتن از جان و مال خود موجب عزت و اقتدار و امنیت امروز شدند و ما همواره مدیون انان هستیم .

وی ادامه داد: در گوشه و کنار کشورمان جوانان عزیزی حضور دارند که با خلاقیت و نوآوری و اعتقاد به رشد و توسعه کشور نقش بسزایی در پیشرفت ایران عزیز دارند.

فرماندار استارا با تقدیر از جوانان این شهرستان که در عرصه های مختلف موجب سرافرازی و سربلندی جامعه هستند اظهار داشت : با تدوین شناسنامه جوانان پویا و فعال آستارایی در اندیشه بهره مندی از توانمندی های آنان برای توسعه استارا هستیم.

وی تاکید کرد : جوان پویا و دارای مهارت سرمایه #اجتماعی ما است و باید تلاش کنیم تا از حضور آنان بهره درست برده شود.

وی خواستار حضور پررنگ جوانان شهرستان در ارایه پیشنهادات و راهکارهای توسعه در جامعه بویژه آستارا شد و افزود: دولت تدبیر و امید و کارگزاران آن در آستارا بر توانایی های جوانان جامعه اعتقاد داشته و خود را موظف به رفع مشکلات آنان و بهره مندی از ظرفیت هایشان می داند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز