سفر مدیرعامل کانون به گیلان؛

دست‌اندرکاران ‌نمایش «لولومیا» ‌تجلیل ‌شدند

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۶۵۵۳
دست‌اندرکاران ‌نمایش «لولومیا» ‌تجلیل ‌شدند
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روز از سفر دو روزه خود به استان گیلان از دست‌اندرکاران اجرای نمایش «لولومیا» قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، این آیین در روز نخست سفر دو روزه فاضل نظری به گیلان صورت گرفت و وی ضمن تماشای نمایش کودک و نوجوان محور «لولومیا»از دست‌اندرکاران اجرای آن تجلیل کرد.

مدیرعامل کانون در این میان اجرای نمایش و تاثیرگذاری آن برمخاطب را یادآورشد و با بیان این‌که ارتباط مناسب با بیننده می‌تواند به انتقال آموزه‌ها کمک کند، برهدفمندسازی فعالیت‌ها تاکید کرد.

برپایه این گزارش، گفت‌وگو با اعضا، مربیان و خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های مدیرعامل در مرکز تخصصی تئاترکانون رشت به‌شمارمی‌رفت و وی ضمن تشویق اعضای فعال این مجموعه‌ی فرهنگی، پیرامون بایدها وفرصت‌های پیش‌رو با آنان سخن گفت

او درعین حال شاهد خوانش شعری از سوی یک عضو برگزیده کارگاه‌های ادبی کانون و اجرای سرود از سوی کودکان عضو مراکز بود و ضمن اهدای جایزه ازآنان خواست در پیگیری علاقه‌مندی‌های خود کوشا باشند.

بازدید از کتابخانه پستی مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ رشت و ادای احترام به گلزار شهید میرزا کوچک جنگی، ازدیگر برنامه‌های نخستین روز از سفر مدیر عامل کانون و هیئت همراه به گیلان محسوب‌ می‌شد.

گفتنی است سفر مدیرعامل کانون از 21 اردیبهشت آغاز و در 22 همین ماه با بازدید از کانون زبان رشت و شرکت در گردهمآیی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ادامه یافت ضمن بیان اولویت‌های کانون، با همکاران گفتگویی نیز داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز