سرپرست فرمانداری لاهیجان خبرداد:

تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی با تزریق گاز به تاسیسات

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵:۴۴
کد خبر: ۷۰۹۶۰۶
تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی با تزریق گاز به تاسیسات
فرماندار لاهیجان ازآغاز مرحله جدید راه اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پیروز لاهیجان با تزریق گاز به تاسیسات داخلی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، همزمان با تزریق گاز به ایستگاه تقلیل فشار و تاسیسات داخلی بیمارستان در حال احداث ۱۶۰ تختخوابی پیروز لاهیجان در تاریخ 30 اردیبهشت  مرحله جدیدی از تکمیل و راه اندازی این بیمارستان آغاز گردید.

امیر جانبازی گفت؛ به منظور تامین سوخت و انرژی بیمارستان پیروز ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در ساعت نصب و روز یکشنبه 30 اردیبهشت با تزریق گاز به تاسیسات داخلی راه اندازی گردید.

وی افزود هزینه ساخت، نصب و اجرای شبکه و اتصال نهایی بمنظور راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار این بیمارستان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد گردیده است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد؛ هم اکنون عملیات اجرایی خط تغذیه گاز شهرستان لاهیجان حدفاصل میدان ابریشم تا میدان گیل با هدف پایداری جریان گاز و جلوگیری از قطع یا افت احتمالی فشار گاز مشترکین در زمان بحران و اوج مصرف گاز با بودجه ۶ میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان افزود: شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه و ۱۸۰ روستای دارای سکنه ۱۰۰% گازرسانی شده و در هفته دولت ۹۵ به عنوان شهرستان سبز بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی معرفی گردید.

شایان ذکر است؛ از این تعداد ۱۱۰ روستای بخش مرکزی و رودبنه در دولت یازدهم با اعتبار ویژه گازرسانی شده است لاهیجان پس از رشت با بیش از ۸۳ هزار کنتور مشترک گاز، دومین شهرستان بزرگ گیلان به لحاظ تعداد مشترک و تاسیسات گازرسانی می‌باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز