دکتر رنجکش در نشست با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی آستارا :

روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۱۰۲۷۶
روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در تولید رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند و باید تلاش کنند تا پل ارتباطی موثری بین دستگاه اجرایی و مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، یونس رنجکش به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در نشست با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی آستارا افزود: اطلاع رسانی به موقع و برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف از مهمترین ویژگی های روابط عمومی موفق است که متاسفانه در بسیاری از دستگاه های اجرایی این رسانه نهادی از جایگاه خوبی برخوردار نیست و از ظرفیت آن استفاده نمی شود.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند برای ارتباط بهتر و موثر با جامعه هدف که مردم هستند از روابط عمومی قوی، پرتحرک و خلاق بهره مند شوند تا موجب برقراری ارتباط بهتر با مردم شود.

وی یادآور شد: هرمیزان دستگاه اجرایی بتواند به واسطه روابط عمومی با مردم بیشتر ارتباط برقرار کند به همان میزان موجب جلب رضایتمندی بین مردم می شود و این رضایتمندی موجب امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

فرماندار آستارا افزود: جامعه امید دار؛ جامعه ای پویا و پرتحرک در مسیر سازندگی خواهد بود و باید تلاش کنیم تا با پیوند مناسب با مردم و پاسخگو بودن در مقابل آنان موجب پویایی بیشتر جامعه شویم.

رنجکش ادامه داد: گاهی غفلت های ناشی از عدم ارتباط به موقع و موثر با مردم موجب نارضایتی می شود که مهمترین تاثیر این نارضایتی سلب اعتماد به مدیران ودستگاه های اجرایی خواهد بود.

وی خواستار توجه بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی آستارا به پویایی در روابط عمومی های شهرستان و بهره مندی از ظرفیت افراد خلاق و نوآور در این زمینه شد.

وی گفت: مسئولان روابط عمومی ها باید در کنار مسئولیت اداری خود در حوزه های مختلف؛ مسئولیت اجتماعی نیز داشته باشند.

وی همچنین خواستار تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های آستارا با محوریت روابط عمومی فرمانداری این شهرستان ظرف هفته آینده شد.

فرماندار آستارا در این نشست از 7 روابط عمومی منتخب برگزیده شده از سوی رسانه های شهرستان با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار داد.

پیش از سخنان فرماندار آستارا عیسی پاشاپور رئیس دفتر خبرگزرای جمهوری اسلامی در آستارا نیز به تشریح وظایف روابط عمومی های شهرستان پرداخت و مسئولان روابط عمومی های آستارا نیز ضمن معرفی خود خواستار برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی برای افزایش سطح ارتقای روابط عمومی ها شدند.

 

نظر شما