همزمان با گرامیداشت روز قلم؛

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات گیلان ۱۴ تیرماه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۴:۵۹
کد خبر: ۷۱۱۹۹۰
مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات گیلان ۱۴ تیرماه برگزار می شود
مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری های کشور صبح روز پنجشنبه 14 تیرماه همزمان با گرامیداشت روز قلم در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی نشست ستاد برگزاری جشنواره برای برپایی مراسم اختتامیه بعد از ماه مبارک رمضان در نهایت مقرر شد این مراسم روز پنج شنبه 14 تیرماه با معرفی نفرات برتر و تجلیل از برگزیدگان به کار خود خاتمه دهد.

کریم خورسندی افزود: هم اکنون آثار رسیده جهت داوری به دفتر مدیریت جامع رسانه در تهران ارسال شده و اثرها در بخش های مختلف مورد بررسی و قضاوت قرار می گیرند که در هر 6 بخش جشنواره به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم پایانی اولین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سراسر کشور با حضور دکتر نوبخت، معاون محترم رییس جمهور، دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سلطانی فر معاون رسانه ای وزیر ارشاد، دکتر دربندی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان، مدیران کل استان و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان و کشور همراه خواهد بود.

خورسندی خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات، نمایشگاهی از تولیدات رسانه ای استان و دستاوردهای فرهنگی و هنری و بومگردی گیلان نیز در حاشیه آن برپا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز