رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت:

فعالیت ۱۳ ایستگاه آتش نشانی در رشت

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۹:۴۹
کد خبر: ۷۱۲۷۰۵
فعالیت ۱۳ ایستگاه آتش نشانی در رشت
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت گفت: در حال حاضر ۱۳ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر رشت مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، فاطمه شیرزاد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در گذشته پنج ایستگاه آتش نشانی در رشت فعالیت میکرد و در حال حاضر ۱۳ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر مشغول خدمات دهی هستند و با بهره برداری از ایستگاه های آتش نشانی در بلوار دیلمان ، خرمشهر و مسکن مهر این تعداد به ۱۶ ایستگاه افزایش پیدا می کند.

وی به احداث دو ایستگاه آتش نشانی جدید در رشت اشاره و بیان کرد: دو ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار خرمشهر و بلوار دیلمان به زودی به بهره برداری می رسد و برنامه ریزی ها به منظور احداث ایستگاه آتش نشانی در مسکن مهر رشت نیز انجام شده است.
شیرزاد با قدردانی از تلاشهای آتش نشانان شهرداری رشت افزود: آتش نشانان بدون منت و فداکارانه در زمان بروز حوادثی از جمله حریق و غیره برای نجات جان و مال مردم حضور پیدا می کنند و مسئولین باید از آنان به طور شایسته تجلیل کرده و شهردار رشت نیز باید در راستای تقویت خدمات لجستیکی به این سازمان توجه ویژه داشته باشد.
شیرزاد به ایجاد ایستگاه آتش نشانی در میدان جهاد رشت تاکید کرد و گفت: توجه به احداث ایستگاه های آتش نشانی در میدان جهاد و برخی دیگر از نقاط رشت امری ضروری است و با این اقدام در صورت مواجهه با خطرات احتمالی نیروهای آتش نشانی سریعتر در محل حادثه حضور پیدا کرده و از جان و مال شهروندان بهتر محافظت می شود.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با بیان اینکه شهروندان به سازمان آتش نشانی اطمینان و اعتماد دارند تصریح کرد: شهردار رشت باید به وضعیت رفاهی و معیشتی آتش نشانان توجه ویژه داشته باشد.
وی با اشاره به بیمه آتش سوزی منازل مسکونی شهروندان رشت افزود: شورای اسلامی شهر رشت به منظور حمایت از شهروندان بیمه آتش سوزی منازل به مبلغ هشت میلیون تومان بابت بنای ساختمان و چهار میلیون تومان بابت اثاثیه را طی چند سال اخیر در دستور کار قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز