تشدید پایش واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی در گیلان

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۶:۲۳
کد خبر: ۷۱۳۲۱۴
تشدید پایش واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی در گیلان
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشدید پایش مستمر واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی و رعایت ضوابط برچسب گذاری و نشانگرهای رنگی تغذیه ای در گیلان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، دکتر مرجان مهدوی روشن مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه های تابعه دانشگاه با بیان این که نظارت بر نحوه تولید و نگهداری مواد غذایی و بهداشتی ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد، گفت: لازم است نظارت ها به گونه ای باشد که منجر به کاهش عوامل خطرزا، آلودگی ها و بیماری های ناشی از مصرف مواد غذایی شود. در این خصوص، تشدید نظارت ها می تواند بر پیشگیری و کاهش بار بیماری های غیر واگیر نقش مهمی داشته باشد.

وی، ضمن تاکید بر  تشدید پایش مستمر واحدهای تولیدی و رعایت ضوابط برچسب گذاری و نشانگرهای رنگی تغذیه ای، از تمامی کارشناسان خواست با رعایت قوانین موجود تخلفات را پیگیری و نتایج را گزارش نمایند.

در ادامه  کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه نحوه بازدید فرآیندها، بازدید و... بیان نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز