پیام تبریک سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۱:۳۳
کد خبر: ۷۱۷۷۹۲
پیام تبریک سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
سید محمد احمدی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر طی پیامی این عید بزرگ را به تمامی مسلمین جهان ، هموطنان عزیز و به خصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رشت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است. ( مقام معظم رهبری)

خدای متعال را شاکریم که یکسال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

رمضان ماه رحمت و مغفرت ، ماه صیام و قیام بر علیه نفس اماره ، ماه عبادت و بندگی خاضعانه در برابر یکتای بی همتا در میعادگاه فطر به پایان می رسد ، عید فطر جشن فطرت های پاک می باشد که در ماه میهمانی خدا به وصل وقربش نائل شده و در چشمه فیاض الهی رمضان وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم ، خداوند را شاکر باشد.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است خوشا بر آنان که در این ماه توشه‌ای از تقوی برگرفتند و پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر، عید شکرگزاری توفیق عبادت و پیروزی در جهاد اکبر را پیشاپیش به همه مسلمین جهان، هم وطنان عزیز و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رشت تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم طاعات و عبادات همه بندگان مخلص خدا مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد و برکات تهذیب نفس و لحظات سرشار از مهربانی و معنویت در تمام ایام سال همراه ما باشد.

امید است در روز عید سعید فطر با حضور در اجتماع عظیم و صفهای محکم نماز عید فطر، اتحاد، برادری و همدلی همه مسلمین جهان را به نمایش گذاشته و بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات و شکرگزاری برآوریم و رحمت و مغفرتش را مسئلت نماییم. باشد که در پناه عنایاتش از طریق رستگاری گام برداریم.

سید محمد احمدی

فرماندار شهرستان رشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز