فوتسال جام رمضان آستارا با قهرمانی تیم عنبران خاتمه یافت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۲:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۷۴۳
فوتسال جام رمضان آستارا با قهرمانی تیم عنبران خاتمه یافت
بیست و سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا ، با برگزاری بازی های رده بندی ، فینال و قهرمانی تیم روستای عنبران در سالن انقلاب این شهرستان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، در دیدار فینال این رقابت ها تیم های دهیاری عنبران و داروخانه صادقی حریری در وقت های معمول و اضافه به نتیجه صفر بر صفر دست یافتند و در ضربات پنالتی، تیم عنبران با نتیجه پنج بر چهار داروخانه حریری را شکست داد و قهرمان مسابقات شد.
این دیدار بیش از 2 هزار تماشاگر داشت و بازی به خاطر ایجاد انضباط در سکوهای تماشاگران، با یک ساعت تاخیر آغاز و چند بار به علت پرتاب بطری های آب معدنی از سوی تماشاگران متوقف شد.
در دیدار رده بندی نیز تیم میثاق با نتیجه چهار بر 2 تیم شاهین را از پیش رو برداشت و عنوان سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.
در رده سنی پیشکسوتان نیز شش تیم به رقابت پرداختند و تیم های رستوران نارنجستان، سامر سامیار و هودول به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا با همکاری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد و اهدای کاپ قهرمانی، تقدیر نامه و 40 میلیون ریال جایزه نقدی به تیم اول، 30 میلیون ریال به تیم دوم و 20 میلیون ریال به تیم سوم از بخش های دیگر آئین اختتامیه آن بود.

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز