فرماندار آستارا:

توسعه زیر ساخت های ورزشی آستارا جزو برنامه است

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۱۹۵۵۴
توسعه زیر ساخت های ورزشی آستارا جزو برنامه است
فرماندار بندر آستارا گفت: این شهرستان از قابلیت های زیادی در حوزه ورزش برخوردار است و تقویت زیر ساخت های ورزشی آن جزو برنامه های دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، یونس رنجکش در آئین آغاز نخستین تمرین تیم مقاومت آستارا پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان در ورزشگاه وحدت این شهرستان گفت: تکمیل طرح های استخر شنا و چمن ورزشی ورزشگاه وحدت در سال جاری جزو برنامه های اصلی دولت در حوزه ورزش شهرستان آستاراست.
وی با اشاره به اینکه 38 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های یاد شده اختصاص یافته است، افزود: متاسفانه بخش زیادی از ظرفیت های آستارا در حوزه ورزشی مغفول مانده است و برای احیا و معرفی آنها باید برنامه ریزی و تلاش شود.
وی خواستار برنامه محور شدن مسئولان هیات های ورزشی شد و افزود: هر کدام از 35 هیات ورزشی فعال آستارا باید با تدوین تقویم ورزشی، برنامه های خوب و منسجمی اجرا کنند تا درآمد آنها فراهم شود.
رنجکش برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی را در برنامه های متنوع ورزشی ضروری خواند و اضافه کرد: زیر ساخت های ورزشی آستارا به خصوص در حوزه روستایی باید تقویت شود تا ورزش این شهرستان از حالت سکون خارج شود.
وی پیوند ورزش و گردشگری را در آستارا ضروری خواند و اظهار کرد: با فراهم شدن بستر توریسم ورزشی، شاهد سرمایه گذاری در این حوزه و تقویت بخش اقتصاد خواهیم بود.
وی اعتبارات دولت را محدود خواند و تصریح کرد: هیات های ورزشی با برگزاری مسابقات استانی و کشوری، با درآمدزایی می توانند به پویایی ورزش قهرمانی و فراگیر شدن نشاط اجتماعی کمک کنند.
جهانبخش آرمان موسس تیم فوتبال مقاومت آستارا گفت: تیم فوتبال مقاومت با ارائه بازی های خوب، به لیگ برتر استان گیلان راه یافت و به منظور آمادگی آن در لیگ، بازی های دوستانه ای با تیم های مطرح کشور به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان در اواسط فصل تابستان آغاز خواهد شد، افزود: تیم مقاومت آستارا با هدف رشد و توسعه فوتبال این شهرستان شکل گرفته است و در این راستا آماده همکاری با هر کدام از تیم های شهرستانی هستیم.
وی اضافه کرد: انتخاب 2 ورزشکار از آستارا به عنوان دروازه بانان تیم های ملی فوتبال نونهالان و نوجوانان نشانگر رشد و توسعه یافتگی ورزش این شهرستان است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز