رسولی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری:

لزوم تعریف کاربری صحیح برای ابنیه در اجرای طرح احیای بافتهای تاریخی

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۸:۲۴
کد خبر: ۷۱۹۸۰۶
لزوم تعریف کاربری صحیح برای ابنیه در اجرای طرح احیای بافتهای تاریخی
جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری با دستور: تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سازمان سیما و منظر،تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سازمان فاوا ، تعیین محل اجرای بتن غلتکی معابر شهری در تالار شورا برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری با اشاره به بررسی های انجام شده در راستای درخواست قشر فرهنگی و هنری از شهروندان رشت مبنی بر ایجاد فضا جهت تبلیغات فعالیت های فرهنگی و طرح موضوع با سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری نقاطی در پنج منطقه شهر از سوی این سازمان مشخص و در اختیار این فعالیت ها به صورت عام المنفعه قرار خواهد گرفت.
 
رضا رسولی در ادامه اظهار داشت متاسفانه شهرداری رشت تاکنون فاقد برنامه راهبردی و استراتژی مشخص درآمدزایی از حوزه هایی که دارای این امکان و ظرفیت میباشند بوده و نتوانسته بهره وری لازم در این حوزه از توانمندی های خود داشته باشد.
 
وی با اشاره به طرح احیا و ترمیم بافت مرکزی به مرکزیت بقعه فاطمه اخری(خواهر امام) به شعاع پانصد متر که در چندین جلسه کارشناسی به آن پرداخته شده،این ایده را طرحی خام معرفی کرد که نیاز به بررسی های دقیق تر و اخذ آرای کارشناسان بیشتری دانست.
 
این عضو شورای شهر رشت با تاکید بر لزوم تعریف کاربری صحیح در پروسه اجرای طرح های احیای بافتهای تاریخی ادامه داد باید با ارزیابی های کارشناسی پروژه هایی با ظرفیت مناسب تعریف شود تا اجرای صحیح و نتیجه مطلوب آن باعث جلب سرمایه گزاران بیشتری جهت سایر پروزه ها در این حوزه گردد.

 

نظر شما
پرونده ویژه