همزمان با سالروز زلزله سال ۶۹ رودبار انجام پذیرفت :

حضور استاندار گیلان بر مزار جان باختگان زلزله دلخراش سال ۶۹ رودبار

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۲۰۶۶۰
حضور استاندار گیلان بر مزار جان باختگان زلزله دلخراش سال ۶۹ رودبار
همزمان با سالروز زلزله دلخراش 31 خرداد سال 69 درشهرستان رودبار ، استاندار گیلان عصر امروز با حضور در روستاهای کلشتر و کلورز شهرستان رودبار با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر مزار جان باختگان این حادثه دلخراش یاد و خاطره آنان را گرامی و با مردم آن منطقه دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، دکتر مصطفی سالاری در این مراسم با تسلیت سالروز جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله سال 69 رودبار گفت : این حادثه دلخراش مصیبتی برای تمامی ملت ایران بود که همگان ابراز همدردی کردند .

استاندار گیلان با یادآوری  شکل گیری وحدت ملی در بازسازی خرابی های زلزله سال 69 رودبار ، این وحدت ملی رانشان  همدردی تمامی ملت بزرگ ایران با مردم حادثه دیده دانست و خاطر نشان کرد : در توسعه امروز کشور نیز نیازمند شکل گیری همان وحدت ملی هستیم .

وی با بیان اینکه با اتکا به نظرات و مشورت مردم در خدمت رسانی به آنان موفق خواهیم بود تصریح کرد : هر اقدام در منطقه باید در راستای منافع عمومی انجام پذیرد .

استاندار گیلان با طلب غفران الهی برای تمامی جان باختگان این حادثه دلخراش گفت  :  این مناسبت ها وظیفه اجتماعی  برای ابراز همدردی و ادای احترام به جان باختگان است .

 

نظر شما