جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان مطرح کرد :

ضرورت تلاش برای جذب متقاضی جهت بهره مندی حداکثری از تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در صومعه سرا

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۵:۴۱
کد خبر: ۷۲۱۷۴۰
ضرورت تلاش برای جذب متقاضی جهت بهره مندی حداکثری از تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در صومعه سرا
جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری صومعه سرا، این شهرستان را برخوردار از ظرفیت های عظیم اشتغالزایی دانست و با بیان اینکه نظر به وجود پتانسیل های فراوان در شهرستان، ۶/۷ از سهم کل تسهیلات اشتغالزایی استان برابر با مبلغی معادل ۲۰ میلیارد تومان به صومعه سرا اختصاص یافته است، تصریح کرد: تعداد ۶۸۴ طرح اشتغال روستایی برای این شهرستان کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مهندس آرش فرزام صفت در این نشست که در محل سالن اجتماعات شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار داشت: اگر نتوانیم مردم و متقاضیان را برای بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی ترغیب کنیم، نزد وجدان خود و مردم شرمنده ایم.

وی صومعه سرا را یکی از شهرستان های برخوردار از ظرفیت های اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، زراعت چوب، تولید ابریشم، امور شیلاتی و پرورش ماهی، صنایع دستی، کشت صنوبر و بوم گردی قلمداد و اظهار کرد: باید بدور از حاشیه و مقصر یابی و با هدف توسعه اقتصادی و رفع معضل بیکاری شهرستان، به دنبال عارضه یابی و پیشبرد اهداف توسعه محور باشیم.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان با انتقاد از وجود برخی ناهماهنگی ها بین ادارات شهرستانی با مراجع استانی شان، تصریح کرد: غفلت و کوتاهی از هیچ مرجعی پذیرفته نیست.

فرزام صفت بر لزوم بهره گیری از فرصت باقی مانده تا پایان شهریورماه سال جاری جهت جذب تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و با بیان اینکه اگر سهم شهرستانی بطور کامل محقق نشود به شهرستان دیگری منتقل می شود،  گفت: تلاش بر این است تا این تسهیلات با رعایت کیفیت و عدم انحراف موجب ایجاد اشتغال پایدار در همه شهرستان ها گردد.

وی در پایان تاکید کرد: باید با برنامه ریزی منسجم جهت ساماندهی ‌و ایجاد مشاغل مولد و پایدار تلاش کنیم.

در این جلسه هر یک از مدیران استانی و شهرستانی به ارائه گزارش از روند بررسی و معرفی طرح ها برای جذب تسهیلات اشتغالزایی و سرمایه گذاری پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز