جواد نجار تمیزکار :

برند ملی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان به یک اتفاق بین المللی تبدیل گردد

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۲۲۰۳۱
برند ملی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان به یک اتفاق بین المللی تبدیل گردد
جلسه شوراى سیاستگذارى نهمین جشنواره تئاتر خیابانى شهروند لاهیجان با حضور مهندس کاظمی شهردار لاهیجان ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان ، شهرام کرمی مدیرکل هنرهاى نمایشى ، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان گیلان، حاجیان مسئول دبیر خانه جشنواره های کشور ، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و بهمن صادق حسنی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان در سالن جلسات شهرداری لاهیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان طی سخنانی با قدردانی از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان در برگزاری نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ، اظهار داشت : شهر لاهیجان علاوه بر استعدادهای طبیعی و گردشگری خواستگاه فرهنگ و ادب بوده و با توجه به موقعیت توریستی آن ، هرساله تعداد زیادی مسافرجهت بازدید از این شهر به این خطه فرهنگ پرور سفر می کنند و با توجه به موقعیت این شهر ، ضرورت استفاده از هنر بعنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و آموزشی به خوبی مشهود می گردد .

وی گفت : جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان پس از هشت دوره جایگاه خود را بین مردم و هنرمندان پیدا کرده است و امیدوارم با این همدلی که در این جمع شاهد هستیم جشنواره امسال پرقدرت تر و با کیفیت بیشتر و پیام های بهتر در این شهر برگزار شود .

جواد نجار تمیزکار گفت : باید دبیرخانه دائمی جشنواره در لاهیجان فعال شود و جایگاه ثابتی برای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شود تا این اتفاق خوب به بهترین شکل ممکن رقم بخورد .

این عضو شورای شهر اجرای جشنواره تئاتر شهروند را در سایه همدلی و وفاقی که در این شهر وجود دارد دانست و از همکاری کلیه مسئولین شهری اعم از امام جمعه ، نماینده مجلس ، فرماندار لاهیجان، اعضای شورای تأمین به ویژه نیروی انتظامی شهرستان در طول برگزاری هشت دوره این جشنواره قدردانی نمود .

وی همچنین ازکلیه کارکنان شهرداری لاهیجان اعم از مدیران و پرسنل خدمات شهری که همکاری ویژه ای در برگزاری جشنواره دارند، قدردانی کرد .

وی با اشاره به مشکلات مالی کلیه شهرداری ها و ضرورت فعالیتهای فرهنگی توسط شهرداری ها ، از مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی خواست تا نگاه ویژه تری در خصوص اختصاص اعتبار برای برگزاری این جشنواره داشته باشد .

سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت : جشنواره تئاتر خیابانی شهروند بعنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری شهرستان لاهیجان ، مبین تاریخ و فرهنگ غنی این شهر است که امیدواریم این رویداد فرهنگی ، فرصتی مناسب و ویژه برای معرفی لاهیجان در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی باشد و برند ملی جشنواره با تلاش هنرمندان عزیز و مدیریت شهری به یک اتفاق بین المللی تبدیل گردد .

در پایان این نشست تفاهم نامه اجرایی سه جانبه بین شهردار لاهیجان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مدیرکل هنرهای نمایشی امضا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز