نماینده ولی فقیه در گیلان:

مهمترین ویژگی پلیس ایرانی، اخلاق مداری و صحت عمل در کنار سعه صدر است

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۲:۰۸
کد خبر: ۷۲۹۲۴۴
مهمترین ویژگی پلیس ایرانی، اخلاق مداری و صحت عمل در کنار سعه صدر است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: مهمترین ویژگی پلیس ایرانی، اخلاق مداری، صحت عمل در کنار سعه صدر است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ آیت‌الله "رسول فلاحتی" نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از معاونین، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طاقت فرسای پلیس راهنمایی و رانندگی در برقراری نظم و امنیت ترافیکی، گفت: پلیس باید فرهنگ‌سازی ترافیک و آموزش را در اولویت خود قرار دهد و در برخورد با تخلفات، سنجیده عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، مهمترین ویژگی پلیس ایرانی را اخلاق مداری، صحت عمل در کنار سعه صدر دانست و افزود: : با توجه به 30میلیون سفری که در طول سال به استان گیلان داریم قطعا کار پلیس بیش از پیش طاقت فرسا خواهد بود که لازم است کارکنان نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی با سعه صدر با میهمانان و مسافران برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت‌ و کنترل تردد صدها هزار خودرو در خیابان‌ها یک وظیفه خطیر، پرزحمت و مجاهدانه است، افزود: مردم باید با حضور موثر پلیس در صحنه، به احساس امنیت و آرامش دست پیدا کنند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر نقش موثر فرهنگ‌سازی و آموزش آحاد مختلف مردم در ارتقا سطح فرهنگ رانندگی و ترافیک، بیان داشت: پلیس باید در کنار اقدامات سلبی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی را همواره در دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به سفر هزاران نفر از مسافران در ایام تعطیلات تابستان به استان گیلان، خاطرنشان کرد: حضور مستمر پلیس در کنترل ترافیک و ایجاد نظم و برخورد مهربانانه با مسافران و شهروندان ستودنی است.

لازم به ذکر است رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان نیز در ابتدای این دیدار، ضمن ارائه گزارش عملکرد پلیس راهور، گفت: همکاران بنده همواره در سعی و تلاش هستند تا نظم و امنیت ترافیکی را در شهر ایجاد کنند و وسیله آسایش و آرامش شهروندان را فراهم سازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز