چهارمین همایش کودکان هوش برتر در استان گیلان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۸:۰۸
کد خبر: ۷۲۹۸۰۴
چهارمین همایش کودکان هوش برتر در استان گیلان برگزار می شود
مدیر موسسه مردم نهاد هوش برتر از برگزاری چهارمین همایش کودکان هوش برتر در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ علیرضا رزوان از برگزاری چهارمین همایش کودکان هوش برتر در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد:با برگزاری چهارمین همایش تخصصی کودکان هوش برتر و جشنواره ملی جی کاپ ضمن معرفی مراکز آموزشی و اصناف مرتبط با کودک و نوجوان، نگاه فراملی را در دورنمای اهداف موسسه مردم نهاد هوش برترترسیم کرده ایم.

مدیر موسسه مردم نهاد هوش برتر افزود:با تیمی کارآمد در مورخ 31 تیر ماه ماه سال جاری چهارمین همایش کودکان هوش برتر را در سالن نامجوی یادگارامام رشت برگزار خواهیم کرد.
وی از ارائه خدمات رفاهی برای رده سنی کودک و نوجوان گفت و ادامه داد:با انتخاب بهترین های هر صنف که باید از سابقه کاری،مدیریت هدفمند و میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان برخوردار باشند،گامی مهم در جهت ایجاد شبکه خدمات رفاهی برای کودکان و نوجوانان در استان گیلان برخواهیم داشت.
 
وی گفت شرکت در همایش بصورت رایگان و با ارسال نام منطقه و محل سکونت ازطریق سامانه 5000237525 ممکن خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به دفتر مجموعه هوش برتر به آدرس : رشت ، بلوار شهدای گمنام ، ساختمان بیمه آسیا ، طبقه 5 کارت دعوت حضور در همایش را دریافت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز