مدیر واحد تولیدی لوازم طبی ایران :

این شرکت در تولید انواع محصولات تزریق و سرنگ در کشور پیشرو است

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۹:۵۸
کد خبر: ۷۲۹۹۰۶
این شرکت در تولید انواع محصولات تزریق و سرنگ در کشور پیشرو است
دکتر افروز کیوان مدیر کارخانه تولیدی لوازم طبی ایران گفت: این شرکت در تولید انواع محصولات تزریق و سرنگ در کشور پیشرو است

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر افروز کیوان مدیر کارخانه تولیدی لوازم طبی ایران در بازدید کاروان خبری صنعت و معدن از این واحد تولیدی گفت : شرکت تولیدی لوازم طبی ایران درسال 1359تاسیس شده  ، شرکتی پیشرو در صنعت پزشکی ایران بشمار میرود. فعالیت این شرکت در زمینه تولید کالاهای یکبار مصرف پزشکی از جمله سرنگهای یکبار مصرف و انواع ست تزریق می باشد. علاوه براین ، شرکت در زمینه واردات و صادرات محصولات پزشکی نیز فعال است.

او افزود : هدف ما تولید محصولات با کیفیتی مطلوب و ارائه خدمات برتر به صنعت پزشکی است.

کیوان اضافه کرد : محصولات این شرکت تنوع بالایی در زمینه ی  انواع سرنگ و سر سوزن دارد و در طول سالها واردات دستگاههای زیادی را برای بروز رسانی و توسعه داشته ایم و محصول آب بند سرنگ به طور محصول مجزای این شرکت به ثبت رسانده شده است  .

او ادامه داد : خط تولید انواع پد های الکی و آب بند سرنگ در یکسال اخیر راه اندازی شده است و همچنین تولید سرنگ های دو قطره ای و سه قطره ای که در بازارهای جهانی استفاده می شود  در این شرکت تولید می شود .

کیوان اظهار کرد : تنها شرکتی هستیم در کشور که تنوع محصولات دو قطره ای و سه قطره ای را داریم .

مدیر شرکت لوازم طبی ایران ادامه داد : شرکت ما در ابتدا در سال 59 با 30 نفر شروع به کار کرد و سپس این تعداد نفر به 300 نفر رسید.

16 نوع سرنگ ، 5 نوع سایز سر سوزن ، 6 نوع مد و هشت نوع آب بند تولید می شود .

وی از افتتاح طرح توسعه آب بند سرنگ و پد خبر داد و گفت : با طرح توسعه آب بند سرنگ و پد  120 تا 150 نفر اشتغالزایی خواهد شد .

او گفت : بیشترین سهم پخش سرنگ در کشور بدست این شرکت است .گواهینامه ی رضایتمندی مشتری را دارا هستیم و اولین شرکتی محسوب می شویم که گواهینامه 13485 را در کشور دریافت کرده ایم که  ISO 13485  به عنوان استاندارد وابسته به ISO 9001 ،الزامات سیستم مدیریت کیفیت در طراحی،توسعه،تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات پزشکی  را بیان میدارد.

پرویز اصلانی مهر مدیر عامل شرکت تولیدی لوازم طبی ایران نیز گفت : شرایط کشور شرایط بسیار بدی است از نظر تامین مواد اولیه و گشایش اعتبارات ارزی ، امیدواریم که بتوانیم با این شرایط پیش رویم.

او افزود : به خاطر  شرایط کشور دارای نگرانی هایی هستیم  و اهداف شرکت را شرایط و سیاست های کشور معین می کند .

او ادامه داد : مطالبات زیاد و هنگفتی از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانهای سراسر کشور داریم.هر شرکت هر چقدر هم توانمند باشد توانمندی آن محدود است و نیازمند دریافت معوقات خود است .

او در پایان گفت : واقعیت ها را می بینیم اما امید خود را از دست نداده ایم.

گزارش: طاهره ریحانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز