به منظور احیای ورزش ملی چوگان در گیلان صورت گرفت؛

دیدار هیات رئیسه چوگان گیلان با مدیرکل ورزش و جوانان در استان

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵:۴۱
کد خبر: ۷۳۰۱۷۸
دیدار هیات رئیسه چوگان گیلان با مدیرکل ورزش و جوانان در استان
هیات رئیسه چوگان گیلان به منظور احیای ورزش ملی چوگان با مدیرکل ورزش و جوانان در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس هیات چوگان گیلان در این دیدار با تبریک انتصاب مریم بخشی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از حمایت های وی پیرامون معرفی و احیای ورزش چوگان به جامعه تقدیر کرد.

در این نشست محمد مهدی انتظام با ارائه گزارشی عملکرداین هیات را طی مدت کمتر از دو سال در استان تشریح کرد.
وی به تشکیل هیات چوگان در استان فعال سازی کمیته ها، با اعضای جدید اشاره کرد و گفت: تاکنون هیات چوگان در شهرستان های رشت، رودبار و رودسر تشکیل شده است و فعال سازی آنها در دستور کار قرار دارد.
رئیس هیات چوگان گیلان به اعزام پنج تن از چوگان بازان خانم و آقا به تهران پیرامون آموزش های مرتبط در این زمینه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طی انعقاد تفاهمنامه با مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در خصوص رشد و توسعه ورزش چوگان در استان گامی بلند برداشته شده است.
نصب هشت المان «اسب کاسپین» در میدان های رشت
وی با بیان اینکه در زمینه نصب هشت المان اسب کاسپین در میدانهای رشت ، هیات چوگان گیلان با سازمان سیما منظر شهرداری رشت نیز تفاهم نامه منعقد کرده است ادامه داد: پیش بینی شده است که در حمایت از اسب کاسپین برای نصب هشت المان در سطح شهر رشت به زودی اقدام های لازم صورت گیرد.
به گفته انتظام، آماده سازی زمین تمرین چوگان در قسمتی از مجموعه سوارکاری کاسپین پیربازار شهرستان رشت نیز از دیگر عملکرد هیات مذکور در این مدت کوتاه است.
وی پیگیری در خصوص تشکیل تیم بانوان و آقایان چوگان گیلان و تهیه ابزار و لوازم و استفاده از مربیان تراز اول چوگان کشور در این مسیر را از دیگر برنامه های هیات چوگان در گیلان عنوان کرد.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان رشت از تدوین برنامه ریزی پیرامون راه اندازی کارگاه آشنایی با چوگان در شهریور سالجاری در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی و انجام جلسات هیات بطور منظم و پیگیری برنامه های آموزشی فدراسیون در زمینه های فنی و آموزشی نیز در الویت کار هیات مذکور است
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز