استاندار گیلان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد:

برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به دنبال راهکارهای اساسی باشیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۱۱۴۷
برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به دنبال راهکارهای اساسی باشیم
استاندار گیلان با بیان اینکه راهکار مبارزه با قاچاق مواد مخدر، سختگیری و کند کردن روند ترخیص کالا در مبادی گمرکی استان نیست، تاکید کرد: توصیه می کنم برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به دنبال راهکارهای اساسی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مصطفی سالاری در این جلسه که عصر دیروز در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر روان سازی روند ترخیص کالا در گمرکات استان، تصریح کرد: اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، به اقتصاد استان و کشور ضربه بزنیم صحیح نیست.

وی با تاکید بر اهمیت وجود مراکز ماده ۱۶ و لزوم پیگیری در خصوص راه اندازی مراکز جدید در استان، بیان کرد: سرانه مراکز ماده ۱۶ بر اساس متوسط کشوری در نظر گرفته شود.

استاندار گیلان ضمن تاکید بر عدم گره زدن امور ورزشی به مسائل مالی، اظهار کرد: باید به دور از هزینه کردهای گزاف و برآوردهای مالی سنگین، با استفاده از فضاهای ورزشی موجود در شهرها و‌ بویژه روستاهای استان، امر ورزش را در بین مردم نهادینه کنیم.

سالاری در پایان سخنانش اظهار داشت: با وجود اعتبارات کمی که به منظور توسعه ‌‌و تجهیز زندان ها تخصیص داده می شود، تلاش می کنیم تا جایی که مقدور است نیاز های این حوزه برطرف گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز