برترین شطرنجبازان دختر گیلان انتخاب شدند

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۵۱۸۹
برترین شطرنجبازان دختر گیلان انتخاب شدند
رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی دختران استان گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این دوره از رقابت ها بیش از 70 شطرنجباز دختر از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در شش رده سنی در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر شش سال ، ساره پیرباوفا با کسب 4.5 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، آوا مختاری نیز با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت و آرشیدا رستگار با کسب سه امتیاز سوم شد.
همچنین در پایان رقابت های رده سنی زیر هشت سال صبا حسن پور با کسب چهار امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، مهرسا حنفی و نفس نوری نژاد نیز با کسب چهار امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در پایان رقابت های شطرنج دختران زیر 10 سال نیز عسل ابراهیمی با کسب چهار امتیاز مقام نخست را کسب کرد ، درسا محمدی و آدرینا ایمانی با کسب 3.5 امتیاز و به دلیل پوئن شکنی، به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رقابت های رده سنی زیر 12 سال ، لونا صالح زاده با کسب چهار امتیاز قهرمان شد ، ساحل معصومی با کسب چهار امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت و مریم خوشحال با کسب سه امتیاز در رده سوم ایستاد.
همچنین در رقابت های رده سنی زیر 14 سال دختران سحر معصومی با کسب چهار امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات شطرنج گیلان دست یافت ، آوا یزدانی و مرضیه نوید نیز با کسب سه امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان مسابقات شطرنج دختران رده سنی زیر 16 سال نیز نیکتا نادرنیا با کسب 3.5 امتیاز مقام قهرمانی را کسیب کرد ، ژینا پاک طینت با کسب 2.5 امتیاز دوم شد و زهرا صدوق نیز با کسب 2 امتیاز در رتبه سوم این رده سنی قرار گرفت.
همچنین در رده سنی زیر 18 سال مسابقات شطرنج قهرمانی دختران استان گیلان نیکی نادرنیا با کسب 3.5 امتیاز عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، صفورا قانع نیز با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت و کوثر جاوران نیز با کسب سه امتیاز سوم شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها به نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی دختران استان گیلان ، حکم قهرمانی و مدال اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز