مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ WKA آقایان در رشت برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۲:۲۱
کد خبر: ۷۳۵۶۷۹
مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ WKA آقایان در رشت برگزار شد
یک دوره مسابقات انتخابی استانی سبک کیک بوکسینگ WKA در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان؛ یک دوره مسابقات انتخابی سبک کیک بوکسینگ WKA ویژه آقایان در باشگاه عقاب المپیک رشت برگزار شد.

میثم خرقه پوش گفت: این مسابقات با حضور 110 رزمی کار همراه بوددکه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در استایل های لایت کنتاکت، فول کنتاکت و K-1 با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مصطفی رضا زاده مسوول کمیته فنی هیات رزمی گیلان نیز در این مسابقات حضور داشت گفت: جعفر رفعتی دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان ناظر این مسابقات بود و همچنین مهدی رضا زاده مسوولیت برگزاری این دوره از رقابتها را برعهده داشت.

رییس روابط عمومی هیات رزمی گیلان در پایان اسامی مدال آوران را در رده های مختلف سنی به شرح زیر اعلام کرد:

در بخش نونهالان:

آریا الله بخش در وزن -25 کیلوگرم ، کوروش کریمی در وزن -30 کیلوگرم ، فرشاد آقابزرگی در وزن -50 کیلوگرم و ابوالفضل موسی زاده در وزن +50 کیلوگرم مقام اول و مدال طلا را کسب کردند.

همچنین در همین بخش احمد رضا حسن پور در وزن -25 کیلوگرم، اسماعیل صالح پور در وزن 30- کیلوگرم به مقام دوم و مدال نقره دست یافتند.

در بخش نوجوانان:

آیدین بشارتی در وزن -30 کیلوگرم، علیرضا مهمان نواز در وزن -35 کیلوگرم، محمد مرادی در وزن -40 کیلوگرم، امیر حسین رستگار در وزن -50 کیلوگرم، سروش وحیدیان در وزن -55کیلوگرم ، امیر محمد قویدل در وزن -60 کیلوگرم و احمد رستگار در وزن +60 کیلوگرم مقام های اول و مدال طلا را کسب کردند.

عرشیا زاهدی در وزن -30 کیلوگرم، محمد حق پسند در وزن -35 کیلوگرم ، مهدی هدایتی در وزن -40 کیلوگرم، علیرضا حسنی در وزن -50 کیلوگرم و کوروش حاضر مشار در وزن -55 کیلوگرم و آروین ذاکری در وزن -60 کیلوگرم و سبحان صدیقی در وزن +60 کیلوگرم موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شدند.

در بخش جوانان:

آرین رضایی در وزن -45 کیلوگرم ، امیررضا چگینی در وزن -50 کیلوگرم، علی فتحی در وزن -55 کیلوگرم، علی پورقاسمی در وزن -60 کیلوگرم، کیارش اسماعیلی در وزن -65 کیلوگرم، محمدحسین صفری در وزن 70- کیلوگرم ، مهدی صالحی در وزن +70 کیلوگرم اول شدند و مدال طلا را از آن خود کردند.

همچنین در همین بخش نیز جواد صالح زاده در وزن -45 کیلوگرم، عرشیا صبوری در وزن -50 کیلوگرم، دانیال مجردی در وزن -55 کیلوگرم ، مهران آقاخان در وزن -60 کیلوگرم ، امیرحسین رحیمی در وزن -65 کیلوگرم، علی قهرمانی در وزن -70 کیلوگرم و علی نعمتی در وزن +70 کیلوگرم دوم شدند و مدال نقره دریافت کردند.

در بخش بزرگسالان نیز:

دانیال یوسف نژاد در وزن -55 کیلوگرم، رضا جوادی در وزن -60 کیلوگرم، سلیم شرافتی در وزن -65 کیلوگرم، بیژن آقایی نژاد در وزن -70 کیلوگرم ، منصور یوسفی در وزن -75 کیلوگرم، پیمان رنجبر در وزن -80 کیلوگرم، روح الله شادپور در وزن -85 کیلوگرم، کمیل اکبرپور در وزن -90 کیلوگرم، سید محمد اسمعیل صفت در وزن +90 کیلوگرم مقام های اول و مدال طلا را دریافت کردند.

همچنین مصطفی حیدرزاده در وزن -55 کیلوگرم ، امیرحسین نژاد عباسی در وزن -60 کیلوگرم، مهدی ضرابی در وزن -65 کیلوگرم، ماهان فتوحی در وزن -70 کیلوگرم، اسماعیل مدامی در وزن -75 کیلوگرم، حسین ایمانی در وزن -80 کیلوگرم، سینا مرادی در وزن -85 کیلوگرم، حسین واحدی در وزن -90 کیلوگرم و سید اشکان رضا زاده در وزن +90 کیلوگرم موفق به کسب مقام دوم شدند و مدال نقره را از آن کردند.

گفتنی است مقام آوران این مسابقات برای حضور در رقابتهای کشوری اعزام خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز