مدیر کل زندانهای گیلان در نشست مسئولین دوره آموزشی کارشناسان تربیت بدنی زندانهای کشور گفت :

در ورزش روحیه پهلوانی ماندگار می شود نه قهرمانی

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۲:۳۹
کد خبر: ۷۳۵۶۸۸
در ورزش روحیه پهلوانی ماندگار می شود نه قهرمانی
نشست مسئولین و دوره آموزشی کارشناسان تربیت بدنی زندانهای سراسر کشور به میزبانی استان گیلان به مدت سه روز به میزبانی زندان انزلی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان در افتتاحیه این دوره آموزشی ونشست  با تاکید بر حوزه سلامت، اصلاح وتربیت به عنوان محور اساسی فعالیت های های زندانبانی  گفت: یکی از مصادیق فعالیت های سلامت و اصلاح و تربیت  ، اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی است. زندانیان  با آسیب های متعددی وارد زندان می شوند.آسیب جسمانی  ، روانی ، اجتماعی ، معنوی ، خانوادگی و… ، هدف اصلی ارائه برنامه ها و خدمات زندانبانی  در گام اول شناسایی آسیب ها و مشکلات فردی، اجتماعی و خانوادگی زندانیان  و در گام دوم اجرای برنامه توانبخشی برای درمان این آسیب ها ست.

سید حمید حسینی ضمن اشاره به اجرای فعالیت های ورزشی در  در قالب ورزشهای صبحگاهی ، برنامه ها و مسابقات ورزشی گفت:با توجه به شرایط زندان نیاز به فعالیت های ورزشی برای زندانیان  بیشتر است.امکان تحرک و فعالیت در زندان به مراتب کمتر از جامعه بیرونی می باشد. و یکی از برنامه های مفید برای تقویت بعد جسمانی و بعد روانی و پر کردن اوقات فراغت زندانیان همین فعالیت های ورزشی می باشد.

وی اخلاق  در ورزش را بسیار مهم برشمرد و گفت اخلاق و پهلوانی در طول زمان ماندگار می شود نه قهرمانی، و ماندگار شدن  تختی و پوریای ولی هم بدلیل همین  اخلاقیات و روحیه پهلوانیشان بوده.

شایان ذکر است این دوره آموزشی و نشست  به مدت سه روز از۷ الی ۹ مرداد به طول می انجامد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز