مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان:

بندر کیاشهر، حلقه مهم شبکه گردشگری دریایی استان گیلان

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۹:۲۴
کد خبر: ۷۳۵۷۲۲
بندر کیاشهر، حلقه مهم شبکه گردشگری دریایی استان گیلان
"حسین چراغی" مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه بازدید از زیرساخت های بندر تاریخی کیاشهر اظهار کرد: بندر کیاشهر، حلقه مهم شبکه گردشگری دریایی استان گیلان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ بعد از ظهر امروز مهندس "حسین چراغی" مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه بازدید از زیرساخت های بندر تاریخی کیاشهر اظهار کرد: بندر کیاشهر از حلقه های مهم در شبکه مارینا و گردشگری دریایی استان گیلان محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تحویل مجدد بندر کیاشهر توسط سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: اقدامات لازم برای تحویل مجدد بندر کیاشهر از اداره کل شیلات در جریان است و پس از تحویل بندر مذکور به سازمان بنادر و دریانوردی، واگذاری بندر کیاشهر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

مهندس چراغی با اشاره به ویژگی های گردشگری بندر کیاشهر خاطرنشان کرد: منطقه توریستی و گردشگری بندر کیاشهر که واقع در شرق استان گیلان، جاذبه های بی نظیری در راستای گردشگری دریایی دارد که سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این صنعت، اقتصادی می کند.

در پایان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ایجاد زیر ساخت های گردشگری دریایی در بندر کیاشهر تصریح کرد: این امر موجب تحرک اقتصادی و خلق فرصت های شغلی در منطقه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز