حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک :

ترافیک سنگین شهر رشت اثرات منفی بر روی شهروندان می گذارد

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۳۶۲۸۵
ترافیک سنگین شهر رشت اثرات منفی بر روی شهروندان می گذارد
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک در رشت گفت: ترافیک سنگین شهر رشت اثرات منفی بر روی شهروندان می گذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه ترافیک سنگین رشت اعصاب و روان مردم را تحت شعاع قرار داده است افزود: در حال حاضر حتی در داخل کوچه های شهر نیز شاهد ترافیک هستیم.

او به تشکیل کمیته ای ویژه جهت رفع مشکل ترافیک در رشت اشاره کرد و گفت: این کمیته با حضور پلیس راهور گیلان، راهور رشت ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر و دو نفر از اعضای کمیسیون ترافیک شورای شهر در راستای بررسی و کاهش مشکلات ترافیکی تشکیل می شود.

حاجی پور با اشاره به اینکه بازگشایی برخی معابر در رشت راهکار کاهش ترافیک سنگین شهر است تصریح کرد: اجرای پروژه های نیمه تمام از جمله انسان دوست، امام علی و غیره می تواند تاثیرات خوبی در راستای کاهش حجم گسترده ای از ترافیک شهر ایفا کرده و این مهم باید در اولویت پروژه های عمرانی شهرداری رشت قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت افزود: در شرایط فعلی نقاطی از رشت درگیر ترافیک سنگین بوده که در گذشته با چنین مشکل مواجه نبودند.

حاجی پور به مشکلات تملک در منطقه سرچشمه رشت اشاره کرد و گفت: با انجام برخی از تملکات در این منطقه رشت و بازگشایی مسیر بخشی از مشکلات ترافیکی در شهر برطرف می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز