سرپرست شهرداری رشت:

رسالت و هدف بنیادی سازمان شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه‌ی شهری و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۹:۰۱
کد خبر: ۷۳۷۲۹۹
رسالت و هدف بنیادی سازمان شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه‌ی شهری و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است
علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت بیان کرد: رسالت و هدف بنیادی سازمان شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه‌ی شهری و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ علی بهارمست با اشاره به اینکه هر سازمانی که پا به عرصه‌ ی وجود می‌گذارد، دارای رسالتی است، بیان داشت: رسالت هر سازمان در حقیقت فلسفه‌ ی وجودی آن است و بیان می‌دارد که سازمان در پی دستیابی به چه اهدافی است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: رسالت و هدف بنیادی سازمان شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه‌ی شهری و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است تا در پرتو چنین خدماتی، زندگی شاداب و آرامش بخشی را تجربه کند.

وی افزود: با افزایش جمعیت شهرها و روند رو به رشد شهرنشینی در جامعه، پرداختن به تمام جوانب زندگی شهری همچون امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سیاسی و حمل و نقل مورد توجه مدیران بوده است. در این میان مبحث اقتصاد شهری و توسعه آن به دلیل اثرگذاری بر سایر موارد بیشتر از امور دیگر اهمیت دارد.

علی بهارمست تصریح کرد: امروزه با افزایش خودروها و رشد سفرهای درون شهری، ساماندهی و مدیریت ترافیک به یکی از مهمترین ضرورت های مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی شهر رشت را شهر اولین ها دانست و گفت: نخستین اتوبوس ایران در شهر رشت آغاز به کار کرد.

مهندس بهارمست تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۹ دستگاه اتوبوس، ۱۹۲ دستگاه مینی بوس و۶۰۱۷ دستگاه تاکسی در شهر رشت مشغول در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان است.

سرپرست شهرداری رشت یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری با همراهی و مشارکت اعضای شورای شهر سعی دارد تا در یک برنامه ریزی مدون در راستای توسعه همه جانبه شهر گام بردارد.

 
 
 

پروژه های ترافیکی متعددی در دستور کار شهرداری قرار دارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با تاکید بر نقش مهم شهرداری ها در توسعه همه جانبه کشور بیان داشت: شهرداری رشت به سهم خود سعی دارد تا با بهره مندی از نیروهای متخصص و تکنولوژی روز دنیا در عمران و آبادانی کشور نقش آفرینی نماید.

وی افزود: یکی از مهمترین معضلات شهری رشت که شهرداری به عنوان متولی اصلی و هماهنگ کننده مرکزی وظیفه ساماندهی و حل مشکلات آن را برعهده دارد بحث حمل و نقل و ترافیک فزآینده شهری است که با وجود همه اقدامات فراوان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

مهندس جمشیدپور مجموع طول معابر شهر رشت را ۲۴/۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۶۹ درصد از این مقدار معابر یکطرفه و ۳۱ درصد دوطرفه می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با تاکید بر اینکه پروژه های ترافیکی زیادی در دستور کار شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: این پروژه ها که بستر توسعه روز افزون شهر را فراهم خواهند کرد عبارتند از تکمیل خطوط ویژه، احداث خط تراموا، هوشمندسازی تقاطعات، بازگشایی معابر، احداث تقاطع های غیر همسطح، ساماندهی خطوط اتوبوسرانی، احداث ایستگاه های اتوبوس و...

 
 

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت به عنوان مهمترین بازوی مطالعاتی و اجرایی آن سعی در توسعه همه جانبه شهر دارد

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت، در سخنانی با تاکید بر تلاش مدیران شهرداری در ایجاد رفاه و آسایش شهروندی تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت به عنوان مهمترین بازوی مطالعاتی و اجرایی آن سعی در توسعه همه جانبه شهر دارد.

مهندس هادی زاده با اشاره به نقش آموزش در توسعه شهر گفت: در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت ۸۶ ساعت در راستای نحوه تنظیم قراردادهای حمل و نقل، برنامه ریزی سیستم های حمل و نقل شهری، سیستم های هوشمند حمل و نقل و... برگزار کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز