استاندار گیلان تاکید کرد :

اولویت به کارگیری نیروهای بومی در مناطق ویژه اقتصادی

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۰:۳۸
کد خبر: ۷۳۹۰۴۶
اولویت به کارگیری نیروهای بومی در مناطق ویژه اقتصادی
استاندار گیلان با بیان اینکه چنانچه اهالی منطقه از توانایی سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی برخوردار باشند می توانند مشارکت داشته باشند تصریح کرد : سرمایه گذاران باید با اولویت به کارگیری نیروهای بومی آن منطقه طرح های خود را اجرایی کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در کارگروه شناسایی ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استان که در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار گردید با اشاره به نقش مناطق ویژه اقتصادی در ایجاد ظرفیت های شغلی و توسعه سرمایه گذاری اظهار داشت : مناطق ویژه اقتصادی نقش مهمی را در رونق تجاری و اقتصادی منطقه ایفا خواهند کرد .

استاندار گیلان ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را از جمله اولویت ها برشمرد و با انتقاد از عدم بهره گیری از این فرصت طی 13 سال گذشته تصریح کرد : باید با همگرایی لازم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت ثبت سازمان مسئول ، تهیه طرح جامع توسعه و جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تاکید و با بیان اینکه مباحث زیست محیطی و کاربردی می بایست در حین اجرای طرح جامع لحاظ گردد تصریح کرد : تمامی فعالیت ها در این منطقه باید متناسب با شرایط زیست محیطی باشد  .

وی بر لزوم همکاری تمامی دستگاهها در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تاکید کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان می تواند نقش بسزایی را در توسعه این منطقه ایفا کند .

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اهمیت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لنگرود ادامه داد :  دستگاههای خدمات رسان باید در جهت تامین زیرساخت های لازم در این منطقه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز