رییس شورای اسلامی شهر بندر انزلی :

راه اندازی هیات عالی سرمایه گذاری در شهرداری گام مهمی در جهت توسعه بندر انزلی خواهد بود

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۰:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۰۱۹
راه اندازی هیات عالی سرمایه گذاری در شهرداری گام مهمی در جهت توسعه بندر انزلی خواهد بود
امیر احمدی فر رییس شورای اسلامی شهر بندر انزلی عنوان کرد : راه اندازی هیات عالی سرمایه گذاری در شهرداری انزلی گام مهمی در توسعه این شهر خواهد بود.

اختصاصی/ به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امیر احمدی فر رییس شورای اسلامی شهر بندر انزلی در جمع اصحاب رسانه گفت : در طول یکسال گذشته فعالیت شورا خبرها بسیار منصفانه و نقدهای اصحاب رسانه دلسوزانه بود .

وی با اشاره به عملکرد شورای اسلامی دوره پنجم شهر بندر انزلی عنوان کرد : در طی مدتی که شورای پنجم شروع به فعالیت کرده است به اندازه چهار سال شورای چهارم فعالیت صورت گرفته و انتظار مردم از شورای پنجم انزلی بیشتر است.

او افزود : ما شهرداری ایده آلی در آن زمان تحویل نگرفتیم. برخی از مطالبات شهرداری وصول نشده بود و شهرداری با بدهی زیادی دست به گریبان بود و برخی مسایل سبب شد  که حساب های شهرداری پی در پی مسدود شود .

احمدی فر اضافه کرد : توانستیم در این مدت حقوق پرسنل شهرداری را به روز کنیم اما در اضافه کارها هنوز بدهکار پرسنلی هستیم که زحمات زیادی می کشند و ما شرمنده این عزیزان هستیم.

وی با اشاره اهمیت سرمایه گذاری در شهر انزلی گفت : با کمک فرماندار محترم هیات عالی سرمایه گذاری را در شهرداری دایر کردیم و بر همین اساس پروژه های خوبی برای شهر تعریف شده تا بتوانیم در سطح شهر فعالیت هایی از قبیل احداث مجتمع های تجاری ، پارکینگ طبقاتی و... را انجام دهیم.

رییس شورای شهر بندر انزلی افزود : تمام این کارها نیاز به پیوست های مطالعاتی و زیست محیطی دارد ، نمی توانیم کارهای هیجانی بدون مطالعه انجام دهیم، همچنین مطالعات پیاده راه فرهنگی خیابان سپه در حال انجام است .

احمدی فر در خصوص وضعیت کشتی میرزا کوچک خان و بهره برداری از آن عنوان کرد : مالک کشتی میرزا کوچک را راغب کردیم تا این کشتی را به راه بیاندازیم و با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین شهرداری ، اداره کل بنادر و دریانوردی و مالک کشتی میرزا کوچک خان بهره برداری از این کشتی در بخش گردشگری به صورت کافی شاپ و رستوران سرپوشیده و سرباز صورت خواهد گرفت .

وی با انتقاد از حاشیه سازی های برخی در فضای مجازی گفت : برخی ها دوست ندارند فضای تعاملی در شهر انزلی ایجاد شود اما این شهر نیازمند همدلی و تعامل است.

وی علاقه به ورزش در بین شهروندان را از مزیت های مهم این شهر خواند و گفت : یکی از مزیت های شهر انزلی ، ورزشی بودن این شهر است که باید از این ظرفیت در جهت صحیح بهره ببریم .

احمدی فر با تشریح اقدامات مجموعه مدیریت شهری انزلی اظهار داشت :  15 معبر منتهی به ساحل را بازگشایی شده است ، نظافت شهری در انزلی که درگذشته به صورت یک شب در میان انجام می شد اکنون هر شب انجام می شود و اقدامات خوبی برای شهر انزلی در شرف انجام است.

 

خبرنگار: طاهره ریحانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز