دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی:

امیدوار به کسب اولین مدال طلا در بازی های آسیایی هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۲:۰۶
کد خبر: ۷۴۰۱۸۹
امیدوار به کسب اولین مدال طلا در بازی های آسیایی هستیم
دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی گفت: امیدوار به کسب اولین مدال طلا در بازی های آسیایی اندونزی هستیم.

به گزارش خبرگراری برنا گیلان ؛ فرهنگ شادنیا در رشت اظهار داشت: خوشبختانه سامبو و پنجاک سیلات 2 رشته تحت پوشش ورزش های رزمی برای اولین بار در بازی های آسیایی حضور می یابند که امیدواریم مدال های رنگارنگ و همچنین مدال طلا را در این رقابت ها کسب کنیم.
وی افزود: 13 ورزشکار از فدراسیون ورزش های رزمی در رشته های سامبو و پنجاک سیلات برای اولین بار در بازی های آسایی که از 27 مردادماه جاری در اندونزی آغاز می شود، حضور خواهند یافت که از این تعداد، چهار ورزشکار در سامبو و 9 ورزشکار در رشته پنجاک سیلات در بازی های آسیایی حضور می یابند.
وی ادامه داد: البته چهار ورزشکار رشته سامبو شامل 2 ورزشکار در بخش آقایان و 2 ورزشکار در بخش بانوان و در رشته پنجاک سیلات نیز شش ورزشکار آقا و سه ورزشکار بانو به مصاف رقبای آسیایی خود خواهند رفت.
شادنیا که هفته گذشته برای حضور در مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان در رشت حضور داشت، بیان کرد: برای حضور این ورزشکاران که برای اولین بار در بازی های آسیایی حضور می یابند، تمرینات منظمی انجام شده تا این ورزشکاران با قدرت در مسابقات حضور یابند که بر این اساس و در رشته پنجاک سیلات، 2 مربی اندونزیایی به مدت سه ماه با ملی پوشان کار کردند و همچنین یک اردوی 15 روزه نیز در اندونزی برپا کردیم.
وی اضافه کرد: این مربی که شامل یک مربی مرد و یک مربی زن هستند ، چند دوره کلاس مربیگری نیز در ایران برپا کردند و در صورت موفقیت ورزشکاران پنجاک سیلات در بازی های آسیایی، قرارداد این 2 مربی را تمدید می کنیم.
دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی به سایر برنامه های این فدراسیون در سال جاری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش آموزش اهتمام ویژه ای داریم و در این راستا، کلاس ها و دوره های آموزشی و بازآموزی اجباری را برای مربیان گذاشتیم که تمامی هیات ها این برنامه را برگزار کرده و یا در حال برگزاری هستند چون مهمترین هدف ما دانش افزایی و بروزرسانی مربیان سبک های مختلف می باشد.
شادنیا در ادامه گفت: همچنین یک دروه مسابقه بین المللی موی تای را 16 شهریور ماه سال جاری برگزار می کنیم که برترین های این رشته از سراسر جهان با ملی پوشان ما در تبریز رقابت می کنند و یک دوره مسابقه پنجاک سیلات نیز بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این رویدادها ، مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف و در سبک های گوناگون ورزش های رزمی برگزار می شود که بر این اساس، شاهد 30 دوره مسابقه قهرمانی کشور طی تابستان سال جاری خواهیم بود.
وی به وضعیت ورزش های رزمی گیلان اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه گیلان یکی از هیات های برتر در سطح کشور و همچنین یکی از کم حاشه ترین استان ها در ورزش های رزمی کشور بشمار می رود که این استان دارای ورزشکاران، مربیان و داوران بسیار قدرتمندی درسبک های مختلف در سطح کشور است و یکی از قطب های برتر ورزش های رزمی محسوب می شود.
مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد و همچنین برپایی یک دوره کارگاه آموزشی مربیان و مراسم تجلیل و تقدیر از مربیان، ورزشکاران ، داوران و برترین سبک های هیات ورزش های رزمی گیلان نیز از دیگر برنامه های این هیات با حضور فرهنگ شادنیا دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی در گیلان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز