دبیرفدراسیون ووشو:

امیدوار به کسب ۹ مدال آسیایی هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶:۵۹
کد خبر: ۷۴۰۱۹۶
امیدوار به کسب ۹ مدال آسیایی هستیم
دبیر کل فدراسیون ووشو گفت: امیدوار به کسب 9 مدال در بازی های آسیایی 2018 اندونزی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمود متدین با اشاره به اعزام 9 ورزشکار ووشوکار به مسابقات آسیایی 2018 جاکاراتا اندونزی ابراز امیدواری کرد تمامی ورزشکاران مدال کسب کنند.
وی افزود:البته می توانستیم ورزشکاران بیشتری را به این رقابت ها اعزام کنیم اما با تشخیص رئیس فدراسبون ، ورزشکارانی به رقابت ها اعرام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند که بر این اساس ، شش ورزشکار در بخش ساندا و سه ورزشکار در بخش تالو به بازی های آسیایی در رشته ووشو اعزام می شوند.
وی ادامه داد: از این تعداد ورزشکار و در بخش ساندا ، چهار ورزشکار آقا و 2 ورزشکار بانو و در بخش تالو نیز هر سه ورزشکار را بانوان تشکیل می دهند و به دلیل اینکه شانس کسب مدال توسط ورزشکاران آقا در بخش تالو کم بود، آنان به این دوره از رقابت ها اعزام نمی شوند.
وی اضافه کرد: البته ما قول یک مدال طلا بازی های آسیایی را داده ایم اما مسابقات سخت و قابل پیش بینی نیست ولی امید داریم که سه مدال طلا و همچنین مدال های رنگارنگ دیگری را توسط ووشوکاران کسب کنیم چون وزارت ورزش امید زیادی به مدال آوری ووشوکاران دارد.
دبیرکل فدراسیون ووشو بیان کرد: البته برای آمادگی ووشوکاران، اردوهای داخلی و همچنین خارجی برگزار کردیم که یک اردو در چین برپا شد و همپچنین تیم ووشوی اندونزی نیز یک اردوی مشترک با ملی پوشان ما در ایران برپا کرد و هم اینک ورزشکاران ما از لحاظ روحی روانی ، آماگی جسمی و فنی در سطح بالایی هستند.
وی که برای شرکت در مجمع سالیانه هیات ووشو گیلان در رشت حضور داشت، افزود: علاوه بر حضور قدرتمند در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی ، مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان را در سال جاری برگزار خواهیم کرد .
وی به طرح استعدادیابی فدراسیون ووشو نیز اشاره و اظهار کرد: یکدوره استعدادیابی سال گذشته در تمایم استان ها برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند که این نفرات در طرح استعدادیابی که اواخر تابستان در فدراسیون ووشو در تهران برپا می شود، حضور خواهند یافت.
متدین در ادامه با اشاره به ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون ووشو افزود: در سال 95 حدود 50 هزار و یکصد ورزشکار به طور سازمان یافته در ووشو فعالیت داشتند که ابن رقم سال 96 به 53 هزار ورزشکار افزایش یافته و امیدواریم که در پایان سال جاری این رقم افزایش چشمگیرتری داشته باشد.
مجمع عمومی هیات ووشوی استان گیلان با حضور دبیرکل فدراسیون ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مسئولان هیات ووشو و اعضای مجمع عمومی این هیات در رشت برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز