تردد ادوات کشاورزی در راه‌های استان

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۸:۵۲
کد خبر: ۷۴۰۶۴۰
تردد ادوات کشاورزی در راه‌های استان
رئیس پلیس راه گیلان از تردد کند ادوات کشاورزی در راه‌های استان و افزایش تصادفات این نوع وسایل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " حسین محمد پور " با بیان این خبر گفت: افزایش تردد ادوات کشاورزی کندرو هم‌زمان با فصل کشاورزی جان مسافران و رهگذران در راه‌های استان گیلان را تهدید می‌کند.

این مقام انتظامی با بیا اینکه ادوات کشاورزی جزو گروه وسایل نقلیه موتوری هستند که مشمول رعایت کلیه قوانین و مقررات می‌باشند، افزود: از آنجایی که گیلان قطب کشاورزی بوده و شاهد حضور و تردد بسیار زیاد ادوات کشاورزی در سطح راه‌های استان هستیم که گاهی بدون رعایت مقررات و خارج از ضوابط انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منع قانونی برای تردد در برخی جاده‌‌ها از جمله بزرگ راه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: سعی پلیس بر این است که هم کشاورزان به امور خود برسند، هم قوانین رعایت شود و ریسک خطر کاهش یابد در این راستا نیز پلیس با نمایان سازی ( استفاده از برچسب‌های شب‌نما ) برروی ادوات کشاوزی در جاده‌ها پرداخته تا بتواند از وقوع حوادث ناگوار تا حد امکان جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه استان گیلان خطاب به رانندگان وسایل نقلیه از جمله ادوات کشاورزی گفت : دیدن و دیده شدن در چرخه ترافیک برای تمام وسایل نقلیه و حتی عابران در شب‌ها بسیار حیاتی و لازم است و مردم نباید با حرکت دادن وسایل نقلیه فاقد چراغ و سیستم روشنایی جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند.

 

نظر شما