سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گیلان:

سطح کیفی مسابقات بانوان کشور فراتر از انتظار بود

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۱:۰۳
کد خبر: ۷۴۲۳۸۶
سطح کیفی مسابقات بانوان کشور فراتر از انتظار بود
سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گیلان که به همراه این تیم مقام قهرمانی اولین دوره رقابت های کشور را کسب کرد، سطح کیفی این مسابقات را فراتر از انتظار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ معصومه امانی اظهار داشت: با توجه به اینکه برای اولین بار مسابقات وزنه برداری در بخش بانوان برگزار شد ، سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالا و فراتر از انتظار بود.
وی افزود: خوشبختانه بانوان وزنه بردار رکوردهای خوبی ثبت کرده و نشان دادند فاصله زیادی با آقایان ندارند و با تمرینات مستمر می توانند در مسابقات برون مرزی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
امانی ادامه داد: این در حالی است که همگان وزنه برداری را به عنوان یک رشته مردانه می شناسند و خوشبختانه در ایران نیز وزنه برداران خوبی در بخش آقایان حضور دارند اما بانوان نشان دادند که می توان روی آنان نیز حساب ویژه ای باز کرد.
سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گیلان در ادامه بیان کرد: حدود 18 ماه است که وزنه برداری در بخش بانوان فعالیت خود را آغاز کرده که در این مدت در کلاس های مربیگری و حتی داوری شرکت کردم تا بتوانم در این رشته برای استان و کشورم مفید باشم.
وی خاطرنشان کزد: در اولین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، وزنه برداران گیلانی خوش درخشیدند و در نهایت توانستند مقام قهرمانی بزرگسالان را به نام خود ثبت کنند.
وی که به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری دختران نوجوان و جوان ایران در مسابقات آسیایی نیز حضور داشته و به همراه این تیم مقام نهم آسیا را کسب کرد، گفت: علاوه بر حضور قدرتمند تیم وزنه برداری بانوان گیلان در مسابقات کشوری ، تیم خراسان رضوی نیز با حضور وزنه برداران پرشماری در این مسابقات حضور یافت و آنها نیز قدرتمند بودند.
وی یادآور شد: تیم وزنه برداری بانوان گیلان با هشت وزنه بردار در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در رقابت های قهرمانی کشور حضور یافت و گرچه همه این وزنه برداران قدرتمند ظاهر شدند اما مریم رضی زاده وزنه بردار جوان گیلانی ستاره این دوره از رقابت ها بود که به تنهایی هر شش مدال گیلان را کسب کرد.
سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گیلان تصریح کرد: این وزنه بردار در رده سنی جوانان سه مدال طلا و در رده سنی بزرگسالان یک مدال طلا و 2 مدال نقره را برای تیم وزنه برداری بانوان گیلان به ارمغان آورد.
اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور در مشهد مقدس برگزار شد که در نهایت تیم گیلان با کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره در رده تیمی بزرگسالان، مقام قهرمانی کشور را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز