سرپرست فرمانداری لاهیجان:

ارتقای تحصیلی در کل شهرستان باید مد نظر قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۸:۰۱
کد خبر: ۷۴۳۵۱۹
ارتقای تحصیلی در کل شهرستان باید مد نظر قرار گیرد
امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان در شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت : ارتقای تحصیلی در کل شهرستان باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ امیر جانبازی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان در جلسه  شورای آموزش و پرورش که امروز ( دوشنبه 29 مرداد ) برگزار شد،ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد پیش رو اظهار داشت :  موفقیت دانش آموزان لاهیجانی را در کنکور سراسری تبریک عرض می کنم  و آرزوی موفقیت روز افزون برای آنها دارم . از همه دست اندرکاران آموزشی و پشتیبانی که برای موفقیت این دانش‌آموزان در کنکور سراسری تلاش کردند نیز تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید به مقوله ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان لاهیجان در جهت ادامه تحصیل در دانشگاهها توجه شود، گفت  :  همت شما مسوولین محترم بر این باشد که موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری در کل شهرستان لاهیجان تسری داده شود و فقط اختصاص به دانش آموزان چند مدرسه نداشته باشد.

وی همچنین به بحث تعلیم و تربیت در روستاها و ریشه کنی بیسوادی اشاره کرد و افزود : بخشداری و جهاد کشاورزی با تعامل آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی در شناسایی افراد فاقد سواد همکاری داشته باشند تا سهمیه ارتقاء تخصیصی برای بالا بردن سواد در سطح شهرستان لاهیجان افزایش یابد

وی ادامه داد : انتظار بیشتری از بخشداری وجهاد کشاورزی شهرستان دراین راستا داریم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز