در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون؛

دیدار مدیرکل انتقال خون گیلان با فرماندهی نیروی دریایی ناوگان شمال کشور

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۷:۲۰
کد خبر: ۷۴۳۶۳۹
دیدار مدیرکل انتقال خون گیلان با فرماندهی نیروی دریایی ناوگان شمال کشور
دریادلان نیروی دریایی بار دیگر برای نجات جان بیماران با اهدای خون بر عرشه کشتی با افتخار و صلابت ایستادند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان طی سخنانی از حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از مرزهای آبی ، زمینی و دریایی تشکر و قدردانی کرد و افزود : ارتش و نیروهای مصلح بازوان قدرتمند کشور هستند ، بازوانی که با حضورشان امنیت و آسایش در ایران احساس می شود و حتی موهبتی است که کشورهای همسایه از این موهبت بهره مند می شوند .

وی با اشاره به حضور همه جانبه و همیشگی نیروهای مسلح در حوادث و بحران خاطرنشان شد : با توجه به نیاز همیشگی به اهدای خون و تامین فرآورده های خونی ، ورود و حضور بیشتر نیروهای مسلح احساس می شود ، با توجه به اینکه در حال حاضر هم در این مهم همکاری می نمایند ، اما امیدواریم از این پس با امضا تفاهم نامه با برنامه ریزی منسجم ترشاهد همکاری و حضور نیروی دریایی و یگانهای وابسته باشیم .

امیر عبدالوهاب طاهری فرماندهی نیروی دریایی ناوگان شمال کشور افزود : ارتش جمهوری اسلامی ایران به غیر از رسالت و ماموریت خود در حفظ و حراست از مرزهای کشور، در بعد اجتماعی منطقه ماموریتی خود هم سهیم است که نگاه به مقوله پراهمیت اهدای خون یکی از این مسئولیت ها است که غیر از نگاه به رسالت اجتماعی خود ، امری خداپسندانه و ضروری است که می طلبد علی رقم حضوری که ارتش و نیروهای مصلح در این مهم دارند و با توجه به نیاز سازمان انتقال خون بیش از گذشته سهیم باشند .

در پایان این دیدار لباس تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی که با امضا کادر فنی ، بازیکنان ، ریاست تربیت بدنی ناوگان شمال و  فرماندهی نیروی دریایی ناوگان شمال به انتقال خون استان گیلان اهدا شد .

در پایان این دیدار دکتر احمد مرادی از امیر عبدالوهاب طاهری دعوت کرد تا با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و کمپین " نذر اهدای خون به جای قمه زنی "  از انتقال خون بازدید نمایند .

 

نظر شما