مسابقات کشتی قهرمانی خردسالان و نوجوانان گیلان پایان یافت

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۳۷۴۳
مسابقات کشتی قهرمانی خردسالان و نوجوانان گیلان پایان یافت
رقابت های کشتی قهرمانی خردسالان و نوجوانان استان گیلان ، دوشنبه شب با معرفی تیم های برتر در سیاهکل پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این دوره از رقابت ها ، 121کشتی گیر از شهرهای مختلف استان گیلان در قالب 12 تیم در دو رده سنی خردسالان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در رده سنی خردسالان در رشته کشتی آزاد تیم های رودسر و سیاهکل با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند که در نهایت تیم رودسر با برتری برابر سیاهکل مقام قهرمانی گیلان را کسب کرد.
همچنین در دیدار رده بندی این رده سنی نیز، تیم های کشتی آزاد خردسالان خانه کشتی کوچصفهان و تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم کوچصفهان با پیروزی مقابل حریف مقام سوم گیلان را کسب کرد.
در رقابت های رده سنی نوجوانان نیز در بخش کشتی آزاد ، تیم رودسر به مقام قهرمانی رسید ، خانه کشتی کوچصفهان مقام دوم گیلان را کسب کرد و تیم های زاهدنیای لوندویل و فومن به ترتیب سوم و چهارم شدند.
در رقابت های کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان گیلان نیز ، تیم دخانیات مقام قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص داد ، وارش خمام در رتبه دوم قرار گرفت و تیم املش نیز مقام سوم رقابت های گیلان را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات کشتی قهرمانی خردسالان و نوجوانان استان گیلان ، حکم و جام قهرمانی اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز