بهره‌برداری از ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال در بخش رودبنه لاهیجان

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۶:۵۵
کد خبر: ۷۴۶۴۰۶
بهره‌برداری از ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال در بخش رودبنه لاهیجان
بخشدار بخش رودبنه از افتتاح و بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … به مناسبت هفته دولت در این بخش باارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 38 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سید محمد علوی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … بخش رودبنه شهرستان لاهیجان با حضور سرپرست فرمانداری لاهیجان، مردم و مسئولین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بخشدار رودبنه افزود: از مجموع 10 پروژه قابل‌افتتاح در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان امروز 5 پروژه با ارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال به‌صورت نمادین افتتاح‌شده است.

علوی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 38 اشتغال موقت ایجادشده است.

وی به تشریح این طرح‌ها پرداخت و گفت: پروژه آسفالت شیرجوپشت به طول ۲/۲ کیلومتر با هزینه ۴۴۰ میلیون تومان، پروژه اجرای طرح هادی در پهمدان به طول ۱/۳ کیلومتر با هزینه حدود ۲۰۰ میلیون، پروژه برق اکبرآباد به متراژ ۴۵۵ متر خط ۲۰ کیلوولت، ترانس ۵۰ کیلووات، تابلو و همچنین ۷۰۰ متر فشار ضعیف درمجموع با ۱۳۰ میلیون هزینه، لوله‌گذاری خطوط انتقال آبیاری مدرن در شیخ‌علی کلایه به طول هزار و 450 متر برای ۱۰۰ هکتار عرصه با هزینه ۶۳۰ میلیون تومان، آسفالت پروژه حسنعلی‌ده- جیرباغ با عملیات راه‌سازی به طول هزار متر با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان صبح امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

بخشدار رودبنه اضافه کرد: علاوه بر پروژه‌های فوق، صبح امروز پروژه‌های طرح تجهیز به مساحت دو هزار هکتار، افتتاح دامداری صنعتی، بانک نشاء، اولین طرح بومگردی رسمی لاهیجان و چندین پروژه عمرانی شامل آب روستایی، آسفالت، اجرای عملیات لایروبی و ... در بخش رودبنه به‌صورت هم‌زمان اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما