با حضور استاندار گیلان؛

۱۱ کیلومتر آسفالت راه روستایی رودبار افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۴۷۲۲۹
۱۱ کیلومتر آسفالت راه روستایی رودبار افتتاح شد
همزمان با ششمین روز از هفته دولت، 11 کیلومتر آسفالت در روستای چهارمحل رودبار با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم افتتاح 11 کیلومتر آسفالت جاده روستای چهارمحل رودبار،با قدردانی از جانمایی علمی این روستا اظهار داشت: اگرچه سابقه استقرار چهارمحل در این مکان مربوط به بعد از زلزله می شود، اما در منطقه‌ای با قدمت و تاریخ طولانی بنا نهاده شده است.

وی به نام گذاری روستای چهارمحل از سوی مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: این منطقه به لحاظ موهبت های طبیعی کم نظیر است.

دکتر سالاری در رابطه با مشکل دسترسی به آب در این روستا،خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن و شبکه داخلی آبرسانی در این روستا بعد از زلزله با تعجیل صورت گرفت و علاوه بر این، قدمت طولانی و فرسودگی تاسیسات موجب مشکل دسترسی به آب شده است.

استاندار گیلان ادامه داد: روستای چهارمحل از زیر ساخت های متوسطی برخوردار است و ما آمادگی داریم حمایت های لازم را برای ایجاد رفاه بیشتر برای ساکنان این منطقه داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص جاده دسترسی به چهارمحل، گفت: با وجود محدودیت های اعتباری، تلاش می کنیم این پروژه را امسال در اولویت قرار داده و به نحو شایسته ای به انجام برسانیم.

 

نظر شما