پیام تبریک سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۴:۱۰
کد خبر: ۷۴۷۴۳۳
پیام تبریک سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم
سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با صدور پیامی، فرارسیدن عید ولایت و امامت را محضر مردم شریف شهرستان رشت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع آفتاب امامت از آسمان نبوت، موسم اکمال دین و ارادت به ساحت کبریایی مولای عشق و ایمان، علی (ع) تجلّی اراده خداوند، مکمّل باور ما و نقطه تأملی در تاریخ است.

 

غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) است و مسیر هدایت و رستگاری می‌باشد که جامعه بزرگ اسلامی را به سمت مسیر سلوک و سیره متعالی و الهی سنت نبوی و ائمه اطهار(ع) راهنمایی می‌سازد.

 

زمانی که دستان مولا علی(ع) در دست پیامبر خاتم، رسول‌ مهر ورحمت حضرت محمد مصطفی (ص) بود که فرمود: ای خلق آگاه باشید که پروردگار چنین فرمود: «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا»، انتخاب علی(ع) را کمال دین و اتمام نعمت‌ها دانست پس ای تمام خلق بشر بدانید «من کنت مولاه فهذا علی مولاه».

 

بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر فرخنده سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجسم عینی عدالت، عید پیمان مستحکم نبوت و امامت ولایت را به یکایک مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رشت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

      سیدمحمد احمدی

سرپرست فرماندارشهرستان رشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز