گیلان در مسابقات کشتی خردسالان کشور چهارم شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۰:۱۵
کد خبر: ۷۴۹۵۸۴
گیلان در مسابقات کشتی خردسالان کشور چهارم شد
سرمربی تیم منتخب کشتی خردسالان استان گیلان گفت: این تیم در مسابقات کشتی خردسالان کشور با کسب شش مدال رنگارنگ، مقام چهارم این رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ عبدالله عباسقلیزاده افزود: مسابقات کشتی آزاد گروه اول خردسالان کشور با شرکت تیم هایی از استان های مختلف در سوم و چهارم شهریورماه جاری در سالن ورزشی تختی شهرستان اردبیل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات از تیم منتخب گیلان به سرمربی گری منوچهر عباسقلیزاده مانی خوشدل در وزن 62 کیلوگرم از رشت مدال طلا، سید نیما قریشی در وزن 62 کیلوگرم از تالش 2 مدال نقره، ماهان فلاح در وزن 85کیلوگرم از انزلی مدال نقره، عرشیا مدنی در وزن 38کیلوگرم از تالش مدال برنز و آریا رجب پور در وزن 75کیلوگرم از رودسر مدال برنز را کسب کردند.

وی بیان کرد: تیم کشتی منتخب خردسالان گیلان در روزهای هفتم و هشتم مهرماه امسال در مسابقات جام اولک کارپین در شهر باکوی جمهوری آذربایجان شرکت خواهد کرد و عرشیا مدنی پهلوان و ستاره تالشی نیز در ترکیب این تیم خواهد بود.

چهار هزار و 600 ورزشکار در 30 هیات ورزشی تالش فعالیت می کنند و یک هزار و 125 نفر آنان را بانوان و سه هزار و 475 نفر آنان را آقایان تشکیل می دهند و هیات های ورزشی فوتبال، روستایی و عشایری و رزمی در بخش آقایان و رشته ورزشی ایروبیک از هیات ورزش های همگانی در بخش بانوان از علاقه مندان بیشتری برخوردار است.

نظر شما