رییس بنیاد مسکن شهرستان املش خبر داد:

پرونده مسکن مهر املش تا پایان امسال بسته خواهد شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۳۹۹
پرونده مسکن مهر املش تا پایان امسال بسته خواهد شد
رییس بنیاد مسکن شهرستان املش خبر داد: پروژه ی مسکن مهر املش تا پایان امسال به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس بنیادمسکن شهرستان املش با بیان اینکه ۱۰۴ واحد مسکن مهر در شهرستان املش باقی مانده که باید به بهره برداری برسد ، گفت :درهفته گذشته با پیگیرهای نماینده مردم رودسر درمجلس شورای اسلامی و فرماندار املش با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان این پروژه آغاز شده  ودرصورت تامین اعتبار تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در شهرستان املش بسته خواهد شد .

بیگی در خصوص آسفالت در این شهرستان افزود : در طول چهارماه گذشته ۳۰ هزارمتر آسفالت  درشش روستای شهرستان املش انجام شده  جمعیتی بالغ بر دوهزار خانوار از این امکان بهره مند شده اند .

وی ادامه داد : همچنین ۱۰۰ فقره سند مالکیت در اختیار مردم در روستاها قرارداده شده است وتا پایان امسال ۳۰۰ فقره سند به مردم واگذار خواهد شد .

رییس بنیادمسکن شهرستان املش با اشاره به اینکه ۴۰۰ تن قیر سهمیه شهرستان املش صرف روستاها شده است گفت : تمهیداتی اندیشیده شده که در صورت تامین قیر درسال جدید نسبت به آسفالت سایر روستاها به ترتیب اقدام شود واز بردباری مردم فهمیم روستاهای املش در این زمینه قدردانی می کنم.

 بیگی با ابراز گلایه ازاینکه ۷۰۰ فقره پرونده حوادث غیر مترقبه در شهرستان املش بخاطر نبود اعتبارات برجای مانده است ، عنوان کرد : از مردم حادثه دیده این شهرستان پوزش می طلبم و ان شاالله در صورت تامین اعتبار وپیگیرهای ویژه نسبت به پرداخت مطالبات حوادث دیدگان اقدام خواهدشد.

 رییس بنیادمسکن املش در خصوص اجرای طرحهای مقاوم سازی افزود :   تا کنون ۵۰ فقره تسهیلات پرداخت شده  واین رقم ۲۵ میلیون تومان میباشد ومابقی براساس اولویت پرداخت میشود.

 به گفته ی بیگی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان املش در طرح بومگردی در حوزه احداث ۱۹ پرونده به میزان ۳۴ واحد و در مرمت ۲۷ پرونده به میزان ۶۴ واحد در رتبه اول استان گیلان قرار دارد.

 

 

نظر شما