مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی:

از ایده ها و طرحهای ناب سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال می کنیم / ظرفیت منطقه آزاد انزلی قابلیت جذب سرمایه گذاران را دارد

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۲:۳۷
کد خبر: ۷۵۲۱۵۵
از ایده ها و طرحهای ناب سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال می کنیم / ظرفیت منطقه آزاد انزلی قابلیت جذب سرمایه گذاران  را دارد
دکتر اسماعیل شجاعی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی در جمع خبرنگاران گفت : از ایده ها و طرح های ناب سرمایه گذاری در منطقه ی آزاد انزلی استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛دکتر اسماعیل شجاعی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه گیلان اظهار داشت : مهمترین هدف حال حاضر شرکت سرمایه گذاری و توسعه ، جذب سرمایه گذاران برای بهره گیری از ظرفیت های منطقه ی آزاد صنعتی و تجاری بندر انزلی به جهت ایجاد فرصت های جدید است.

وی در خصوص فعالیت های این شرکت افزود : بیش از دو سال است که شرکت سرمایه گذاری و توسعه بندر انزلی فعال است و زیر نظر سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد .

شجاعی ادامه داد : برگزاری نمایشگاههای تخصصی در موضوعات مختلف از جمله فعالیت های شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد بندر انزلی بوده است .

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری و توسعه بندر انزلی بستر سازی مناسب برای جذب سرمایه گذار را در دستور کار خود دارد گفت : باید بخش های مربوط به سرمایه گذاری داخلی و خارجی را مهیا کنیم .

شجاعی با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد بندر انزلی عنوان کرد : منطقه آزاد بندر انزلی یک ظرفیت بسیار مطلوب در زمینه ی گردشگری است و این ظرفیت هنوز تا رسیدن به نقطه ی اوج خود راه زیادی در پیش دارد.

شجاعی ، جذب سرمایه گذاران در مقوله توسعه ی گردشگری این منطقه را یک فرصت مهم خواند و گفت : جذب سرمایه گذاران با نگاه توسعه ی گردشگری از اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه بندرانزلی می باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه بندر انزلی به جلسات خود با اتاق بازرگانی ، اتاق اصناف و اتاق تعاون گیلان اشاره کرد و اظهار داشت : برای برگزاری نمایشگاهها در سطح کشوری و بین المللی که می تواند نقش مهمی در توسعه ی صادرات داشته باشد نیازمند تعامل سه جانبه با اصناف و اتاق بازرگانی هستیم و امیدواریم که مرکز نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی به یکی از مراکز مهم نمایشگاههای بین المللی کشور تبدیل شود .

شجاعی با اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه ی آزاد انزلی گفت : رسانه ها می توانند در خصوص جذب سرمایه گذاران با بیان توانمندی های منطقه مثمر ثمر باشند .

وی تاکید کرد :  اگر چه کشور از نظر سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی با شرایط پیچیده ای مواجه است اما باید با شرایط موجود خود را وفق دهیم .

شجاعی اذعان داشت : همه ی کشورها در برهه های مختلف با چالش هایی روبرو هستند اما ما نباید در کوران مشکلات ناامید شویم بلکه باید با همدلی و همکاری از این بحرانها گذر کنیم .

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد منعطف است ، عنوان کرد : اقتصادی، مقاومتی خوانده می شود که در برابر شرایط بتواند انعطاف لازم را داشته باشد .

شجاعی در زمینه ی نقش منطقه ی آزاد انزلی در جذب گردشگران عنوان کرد : برای جذب گردشگران خارجی نیازمند وجود زیر ساخت های لازم و هتل های متناسب هستیم .

وی ادامه داد : برپایی کنسرت های مختلف در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی نیز یک فرصت استثنایی بر جذب گردشگران داخلی به منطقه ی آزاد بندر انزلی است .

شجاعی در پایان گفت : از طرحهای مهم  سرمایه گذاری در حوزه های مختلف برای توسعه ی مبحث گردشگری و اقتصادی در منطقه آزاد بندر انزلی استقبال می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز