معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور:

کسانی که حتی یک فرصت شغلی ایجاد کنند برای دولت قابل قدردانی است

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۴:۰۳
کد خبر: ۷۵۲۱۷۴
کسانی که حتی یک فرصت شغلی ایجاد کنند برای دولت قابل قدردانی است
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه ۷۵ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان ها تحقق یافته است گفت: کسانی که حتی یک فرصت شغلی ایجاد کنند برای دولت قابل قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر علی اصغر احمدی، معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای دفتر رییس جمهور در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در استانداری گیلان با بیان اینکه هدف از این سفرهای استانی ارزیابی میزان پیشرفت مصوبات سفر است اظهار کرد:  خدمات دولت محدود به مصوبات سفر نبوده و نیست و  روند ارائه خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور مقید به اجرای قانون و اخذ تصمیمات در چارچوب قانون است اظهار کرد: پایه این تصمیمات بر اساس اختیاراتی است که نمایندگان مجلس در بودجه مصوب کردند.

دکتر احمدی با تصریح اینکه در این سفرها تمامی مشکلات و موانع مصوبات رفع نمی شود افزود: یک دسته تصمیمات و خدمات دولت دارای ماهیت عمرانی و تملک دارایی بوده و دسته دیگر بر اساس نیازهای استان و غیردولتی است که از جنس پیوست بودجه نیست.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای دفتر رییس جمهور با بیان اینکه تصمیمات دولت بر مبنای قانون و توانمندی کشور اخذ می شود اذعان کرد: بیش از ۷۵ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان ها محقق شده است.

وی با تاکید بر واکاوی دلایل عدم اجرای برخی پروژه ها گفت: برخی پروژه ها در سقف زمانی مورد نظر به نتیجه نرسیده و باید دستگاه ها دلایل عدم اجرای آن را بازگو تا مشکلات شناسایی و در جهت رفع آن گام برداشت.

دکتر احمدی با بیان اینکه باید منابع غیردولتی را برای استان بر پایه مردم  تامین کنیم افزود: افتخار می کنیم بتوانیم قدمی برای مردم برداریم.

 معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای دفتر رییس جمهور با تصریح اینکه باید دنبال دلایل عدم رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشیم اظهار کرد: اگر بتوانیم حتی جلوی تعطیلی یک واحد را در هر استان بگیریم بسیاری از مشکلات کاهش می یابد.

 وی با تاکید بر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: بزودی وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان به گیلان سفر می کند.

دکتر احمدی با بیان اینکه دولت نباید بنگاه داری کند اظهار داشت: باید از صنعت حمایت کرده اما نباید با پرداخت تسهیلات آنها را بدهکارتر کنیم.

*مدیران سیاسی منصوب دولت نباید دیدگاه مخالف دولت داشته باشند*

معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای دفتر رییس جمهور در ادامه با حمایت از سخنان استاندار گیلان مبنی بر انتخاب بخشدار و مدیران سیاسی از خط فکری دولت اظهار کرد: بخشدار و فرماندار نماینده دولت است و مدیران سیاسی منصوب دولت نباید دیدگاه مخالف دولت داشته باشند.

دکتر احمدی با تأکید بر اینکه در حوزه اقتصاد باید همت‌مان ایجاد اشتغال فارغ از مسائل سیاسی باشد تصریح کرد: از هرکسی که حتی یک فرصت شغلی ایجاد کند حمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای دفتر رییس جمهور ادامه داد: در شرایط اقتصادی امروز که دشمنان درصدد تحمیل فشار اقتصادی هستند باید تمرکزمان را بر این بخش گذاشته تا آسیب ها را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه خطوط فکری در خدمتگزاری به مردم زیاد مهم نیست خاطر نشان کرد: دولت دارای معنا و رویکرد خاص خود است اما خدمتگزاری حق همه مردم اعم از رأی دهندگان و منتقدان دولت است و باید از مسائل سیاسی زمینه خدمت به مردم را  فراهم کنیم.

 

نظر شما