جام گیل؛

تیم فوتبال دخانیات گیلان برابر صومعه سرا پیروز شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۹:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۷۰۴
تیم فوتبال دخانیات گیلان برابر صومعه سرا پیروز شد
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، تیم دخانیات گیلان برابر میرزاکوچک صومعه سرا پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ تیم فوتبال دخانیات گیلان در این مسابقه از هفته پنجم این رقابت ها در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال میرزاکوچک صومه سرا به پیروزی دست یافت.
در این دیدار به میزبانی دخانیات در رشت این تیم بر بازی تسلط کاملی داشت و در نهایت با به ثمر رساندن سه گل و کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی، موفق شد یکی از تیم های بالای جدولی و مدعی قهرمانی این مسابقات باشد.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها ، تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ با نتیجه 2 بر یک برابر شهرداری ماسال به برتری رسید تا همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد و تیم فوتبال شهزداری رضوانشهر نیز با یک گل مغلوب شهرداری انزلی شد.
در سایر مسابقات برگزار شده نیز ، تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه 2 بر یک تیم هیات فوتبال کوچصفهان را شکست داد و تیم فوتبال ملوان ب بندر انزلی با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان جوان رشت پیروز شد.
در آخرین بازی برگزار شده از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم های مقاومت آستارا و استقلال رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مقاومت آستارا با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد .
در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان و تا پایان هفته پنجم، تیم سردارجنگل گوراب زرمیخ با کسب 13 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد، تیم شهرداری بندرانزلی با کسب 11 امتیاز دوم است ، تیم های دخانیات گیلان و مقاومت آستارا نیز با کسب 10 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، 13 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردارند.

 

نظر شما