دختران فوتبالیست گیلانی در جشنواره کشوری درخشیدند

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۲۷۰۷
دختران فوتبالیست گیلانی در جشنواره کشوری درخشیدند
تیم فوتبال دختران زیر 14 سال گیلان در جشنواره کشوری خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار داشت: در جشنواره فوتبال دختران زیر 14 سال کشور با حضور 30 تیم در کرج ،تیم گیلان موفق به کسب چهار پیروزی و یک تساوی شد.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال دختران زیر 14 سال گیلان ابتدا با نتیجه شش بر صفر تیم خراسان رضوی را مغلوب کرد و در دومین دیدار نیز با تیم فوتبال قدرتمند دختران زیر 14 سال خوزستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
وی ادامه داد: همچنین تیم فوتبال دختران زیر 14 سال گیلان در سومین بازی برابر تیم یزد قرار گرفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و در چهارمین مسابقه نیز با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم لرستان پیروز شد.
وی بیان کرد: تیم فوتبال دختران زیر 14 سال گیلان در آخرین بازی در جشنواره کشور، رو در روی تیم قم قرار گرفت که این حریفش را نیز با نتیجه سه بر 2 شکست داد تا در نهایت با کسب چهار پیروزی ، یک تساوی و بدون شکست کارش را در این جشنواره به اتمام برساند.
وهابی خاطرشان کرد: در پایان این جشنواره نیز، از سوی کمیته فنی ، برترین فوتبالیست انتخاب و به اردوی تیم ملی زیر 14 سال دعوت می شوند که با توجه به درخشش تیم زیر 14 سال گیلان در این جشنواره، امیدواریم که فوتبالیست های دختر شایسته استان گیلان در انتخاب سهم بیشتر و پررنگی داشته باشند.
وی افزود: مائده بی رنگ ، مهنا مینویی ، معصومه شکری ، آذین یحیی زاده ، مهسا ریاضی ، ستایش نوری، ملیکا علی نیا، مبینا محرم پور ، غزل رنجکش ، نازنین زهرا عبدی ، هستی خیالی ، آنیتا مسیبیان ، فاطمه صالحی و فاطمه شیرزاد اعضای تیم فوتبال دختران زیر 14 سال استان گیلان را در جشنواره کشوری تشکیل می دادند.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: همچنین معصومه جهانچی به عنوان مربی و ستاره صداقت به عنوان سرپرست تیم فوتبال دختران زیر 14 سال گیلان را در جشنواره کشوری همراهی می کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز